عکس/ خالکوبی‌های آنتونلا روکوزو به یاد مسی و فرزندانشان!


عکس/ خالکوبی‌های  آنتونلا روکوزو به یاد  مسی  و فرزندانشان!

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، خالکوبی‌های مختلفی به یاد همسر مشهورش و سه فرزندشان دارد!

وقت صبح-آنتونلا روکوزو، همسر ستاره فوتبال پرتغالی، چندین خالکوبی یه یاد خانواده‌اش و حتی خالکوبی‌های مشترکی با لیونل مسی دارد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آنتونلا روکوزو به خاطر ظاهر شیک، حمایت همیشگی از همسرش لیونل مسی و مادری دوست داشتنی برای فرزندانش شناخته شده است.

این شخصیت رسانه اینفلوئنسر همیشه سبک زندگی سالمی را دنبال می‌کند و از زمانی که به همراه خانواده خود به فلوریدا نقل مکان کرده لحظات سرگرم کننده‌ای را با دوستان جدیدش در میامی به اشتراک گذاشته است.

با این حال، بسیاری نمی‌دانند که آنتونلا به خالکوبی علاقه دارد و برخی از لحظات مهم زندگی خود را با طرح‌هایی خاص همیشگی کرده است. باورنکردنی مشخص کرده است.

آنتونلا عشق و قدردانی خود را از سه فرزندش با یک حرکت شیرین به اشتراک گذاشته است. آنتونلا سه خالکوبی دارد که نام بچه‌هایش تیاگو، متئو و چیرو راا بر روی دستانش همیشگی کرده است.

عکس/ خالکوبی‌های "آنتونلا روکوزو به یاد "مسی" و فرزندانشان!

آنتونلا همچنین یک خالکوبی مشترک با همسرش لیونل مسی دارد که مربوط به روزی بسیار مهم در زندگی آن‌ها می‌شود. این زوج پس از ازدواجشان تاریخ جشن عروسی خود را برای بر روی انگشتشان خالکوبی کردند.

عکس/ خالکوبی‌های "آنتونلا روکوزو به یاد "مسی" و فرزندانشان!

آنتونلا یک خالکوبی همسان دیگر نیز با همسرش دارد. این زوج یک طرح تاج پادشاه و ملکه کوچک به یاد یکدیگر خالکوبی کرده‌اند.

خالکوبی‌های آنتونلا درباره مسی به همین جا ختم نمی‌شود. یکی از طرح‌هایی که آنتونلا همیشه پنهان نگه می‌دارد، خالکوبی کوچکی از نام «لئو» است.

آنتونلا چندین خالکوبی دیگر نیز دارد که ربطی به اعضای خانواده‌اش ندارد. مانند یک طرح گل بر روی قوزک پاییش و یک پروانه کوچک بر روی دستش در نزدیکی نام سه 7پسرش.

این خانم اینفلوئنسر که از طرفداران پر و پا قرص سری «هری پاتر» است، یک طرح خالکوبی کوچک به یاد این مجموعه کتاب و فیلم نیز بر روی بازوی خود دارد.

منبع: www.hola.com

کد خبر : ۲۲۷۸۸۶
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی