ژاوی:باید مقابل ناپولی نترس باشیم


ژاوی:باید مقابل ناپولی نترس باشیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: چیزی که مهم است بارسلوناست نه من؛ مربی تاریخ انقضا دارد و در نتیجه باشگاه باید در اولویت باشد.

ژاوی:باید مقابل ناپولی نترس باشیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با ناپولی ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی حساس‌ترین بازی فصل ما خواهد بود. اما انگیزه‌های متفاوت و جالب توجهی در این بازی داریم. باید با رقیب بزرگی بازی کنیم که این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد. ما چهار سال است که به جمع هشت تیم برتر اروپا صعود نکرده‌ایم. امیدواریم یک شب جادویی را در پیش داشته باشیم.

وی افزود: ما بازیکنانی مثل دی‌یونگ، پدری و گاوی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم اما باید نشان دهیم که بارسلونا چه تیم بزرگی است. ما در خانه حمایت هواداران را داریم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. باید شجاع باشیم. هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و مقابل هواداران خود حق هیچ اشتباهی نداریم.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: چیزی که مهم است بارسلوناست نه من. مربی تاریخ انقضا دارد، پس باشگاه باید در اولویت باشد. من خوشبین هستم. باید متحد و همدل باشیم. برای قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر اروپا باید نترس بازی کنیم. این یک بازی پنجاه - پنجاه است و هر دو تیم شانس برابری برای صعود دارند. اما چون این یک بازی خانگی است ما می‌توانیم از این امتیاز استفاده کنیم و به برتری برسیم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج