کارشناس اورژانس بابل بار دیگر تلفنی جان نوزاد و مادر را نجات داد


کارشناس اورژانس بابل بار دیگر تلفنی جان نوزاد و مادر را نجات داد

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: شاهکار دوباره کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل جان نوزاد و مادری که تلفنی فرزندش را به دنیا آورد نجات داد.

میر سعید رمضانی روز دوشنبه گفت: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس وضع حمل خانم باردار در منطقه فیروزآباد بخش بندپی بابل گزارش شد که پس از ۲۰ دقیقه تلاش بی وقفه کارشناس ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل منجر به نجات جان مادر و فرزند پسر شد.

وی اظهار داشت: مادر به علت عدم مراجعه به مرکز درمانی و شروع درد زایمان، فرزند خود را در منزل به دنیا آورد.

رمضانی ادامه داد: در این ماجرا جان نوزاد و مادر در خطر بود، چون نوزاد بعد به دنیا آمدن گریه نمی‌کرد و جفت از مادر خارج نشده بود که با تلاش معصومه مهرآور کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل اقدامات مشاوره‌ای به مادربزرگ خانواده داده شد و جان مادر و فرزند نجات پیدا کرد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: پس از انجام مشاوره تلفنی، آقایان عرفان شاکری و رحمان غلامعلی‌نیا دو کارشناس اورژانس بابل از پایگاه خشرودپی به مکان مورد نظر رسیدند و مادر و فرزند را به بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل منتقل کردند که پس از انجام مراقبت‌های لازم و برطرف شدن خطر ترخیص شدند. با تولد این نوزاد این خانواده دارای ۲ فرزند پسر و ۱ فرزند دختر شد.

۹ اسفند ماه جاری هم یک مادر گرفتار در برف روستای جاجن بابلکنار مشاوره حیاتی کارشناس ۱۱۵ نوزاد و مادر را از مرگ حتمی نجات داده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اردوغان: کار‌های ناتمام خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند