تفریحات پیشنهادی برای ماه رمضان در تور کیش امسال


تفریحات پیشنهادی برای ماه رمضان در تور کیش امسال

اگر برنامه شما برای عید امسال شرکت در تور کیش است، مسلما از خود می‌پرسید که آیا می‌توانید از تفریحات این جزیره برخوردار شوید و سفری دلنشین داشته باشید یا خیر؛ در پاسخ باید گفت اطلاع از تفریحات پیشنهادی کیش در ماه رمضان، ساعات رستوران و کافی شاپ‌های این جزیره می‌تواند شما را تا حد زیادی یاری کند که چه کنید و کجا بروید.

مصادف شدن ماه رمضان با نوروز ۱۴۰۳، تفریحات در کیش را به چالش می‌کشاند! اگر برنامه شما برای عید امسال شرکت در تور کیش است، مسلما از خود می‌پرسید که آیا می‌توانید از تفریحات این جزیره برخوردار شوید و سفری دلنشین داشته باشید یا خیر؛ در پاسخ باید گفت اطلاع از تفریحات پیشنهادی کیش در ماه رمضان، ساعات رستوران و کافی شاپ‌های این جزیره می‌تواند شما را تا حد زیادی یاری کند که چه کنید و کجا بروید. بهتر است قبل از شرکت در تور کیش نوروز، از تفریحات تور کیش بهار مطلع شوید.

تفریحات آبی کیش در ماه رمضان برقرار است!

بر خلاف تصور عموم و برخی سایت‌های خبری که به اشتباه گفته‌اند تفریحات آبی کیش در ماه رمضان بعد از افطار برقرار است، باید گفت اینطور نیست. در ماه مبارک رمضان اگر در تور کیش شرکت کنید، می‌توانید به راحتی از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر بدون محدودیت در تفریحات آبی جزیره شرکت نمایید؛ بنابراین تور کیش نوروز ۱۴۰۳ را بخاطر این مسئله از دست ندهید. محبوب‌ترین تفریحات آبی این جزیره در تور کیش بهار ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

1. غواصی: یکی از محبوب‌ترین تفریحاتی که در آب و هوای فوق‌العاده بهار می‌توانید در کیش تجربه کنید غواصی و شنا کردن در کنار آبزیان است. بهترین سواحل غواصی کیش شامل ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی، ساحل دامون و... است.

2. پاراسل کیش: پاراسل نیز از دیگر تفریحات پیشنهادی برای ماه رمضان در کیش است. قیمت پاراسل کیش به تعداد نفرات، نوع چتر نجات و زمان پرواز بستگی دارد و در حالت عادی بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون است.

3. بنانا و شاتل‌سواری: شاتل و بنانا که ۸ تیوب‌هایی شبیه به سفینه فضایی و موز هستند، توسط قایق‌های تندرو روی سطح آب حرکت می‌کنند. شاتل‌سواری در ایام رمضان از ۹ صبح تا ۴ عصر فعال است و می‌توانید آن را در ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، مهنا و دامون تجربه نمایید.

تفریحات پیشنهادی برای ماه رمضان در تور کیش امسال

4. فلای بورد: از دیگر تفریحات پیشنهادی برای ماه رمضان در تور کیش، فلای بورد است. اگر به هیجان علاقه دارید می‌توانید با فلای بورد حرکات نمایشی انجام داده و شیرجه در آب را امتحان کنید.

5. پدل برد: پدل برد به عنوان یک تفریح مفرح آبی دیگر در کیش، صفحه‌ای محکم است که با قرار دادن پا و استفاده از پارو‌های مخصوص می‌توانید قایق‌سواری را به شکلی متفاوت تجربه نمایید.

6. جت اسکی: تفریح مفرح دیگری که در ایام نوروز می‌توانید در کیش تجربه کنید، جت اسکی است که یک انتخاب مهیج و دوست‌داشتنی نزد مسافران نوروزیست.

در ماه رمضان ۱۴۰۳ جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های کیش را شرکت کنید

از دیگر تفریحات پیشنهادی در تور کیش نوروز ۱۴۰۳ که مقارن با ماه رمضان است، می‌توان به جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های محبوب اشاره کرد. البته ناگفته نماند که در ایام شهادت حضرت علی (ع) تمامی این مراسم‌ها لغو می‌شوند؛ اما در ایام عید برخی از آن‌ها برقرار هستند. جنگ‌های شبانه گزینه‌ای محبوب و ایده‌آل برای تفریحات شبانه در کیش در ماه مبارک رمضان هستند. از معروف‌ترین این جنگ‌ها می‌توان به جنگ شبانه پازل شو، دینامیک شو، بابک شو و... اشاره کرد.

رستوران و بازارگردی در رمضان ۱۴۰۳ در کیش به راه است

شاید تصور کنید در ایام نوروز ۱۴۰۳ که مصادف با ماه رمضان است، بازار و رستوران‌های کیش تعطیل می‌شوند؛ اما باید گفت اگر قصد شرکت در تور کیش نوروز را دارید، نیازی نیست از این بابت نگران باشید؛ چرا که ماه رمضان تغییری در ساعات کاری بازار و یا رستوران‌ها نمی‌دهد. در این ایام می‌توانید از صبح تا شب به بازار و یا رستوران‌های این جزیره بروید.

برنامه‌های افطار تا سحر جزیره کیش در ماه رمضان ۱۴۰۳

از دیگر برنامه‌های مفرح کیش نوروز ۱۴۰۳ در کیش، مراسم‌های افطاری است که تعداد زیادی از گردشگران و کیشوندان در کنار هم افطاری سرو می‌کنند. بعد از مراسم افطار، کارناوال‌های شادی در این جزیره برگزار می‌شود که سفر شما را خاطره‌انگیزتر می‌کند. هر شب در این جزیره شاهد برنامه‌های طنز و مسابقات جالبی هستیم که شرکت در آن‌ها خالی از لطف نیست و باعث می‌شود سفری پرشورتر داشته باشید.

تور کیش نوروز لحظه آخر؛ سفری عالی در عید ۱۴۰۳

اگر برنامه شما برای نوروز ۱۴۰۳ سفر به کیش است، می‌توانید در تور کیش نوروز آژانس گردشگری لحظه آخر شرکت نمایید. آژانس لحظه آخر با برگزاری تور کیش بهار و تور‌های نوروزی از آژانس‌های گردشگری مختلف این فرصت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا نوروزی به یادماندنی داشته باشند. برای خرید تور کیش عید، با مراجعه به سایت این آژانس می‌توانید اقدام به رزرو آنلاین نمایید و سفری متفاوت و مقرون به صرفه به جزیره کیش را تجربه کنید. تفریحات کیش در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پابرجاست و همانطور که در مطالب بالا گفته شد می‌توانید در تفریحات آبی و برنامه‌های ویژه ماه رمضان در کیش شرکت نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا