نمره پرسپولیس اعلام شد


نمره پرسپولیس اعلام شد

نیمی از تیم منتخب هفته از پرسپولیس هستند که بهترین عملکرد را در هفته نوزدهم داشت

درخشش خیره‌کننده پرسپولیس در مقابل فولاد باعث شد 5بازیکن این تیم در جمع 11بازیکن برتر هفته نوزدهم قرار بگیرند که در آستانه دربی تهران اتفاق امیدوارکننده‌ای برای سرخپوش‌ها محسوب می‌شود. در تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر هیچ بازیکنی از استقلال حضور ندارد و در کنار 5بازیکن پرسپولیس، هر کدام از تیم‌های پیکان، تراکتور، ذوب‌آهن، مس رفسنجان، ملوان و شمس‌آذر صاحب یک بازیکن در ترکیب این تیم هستند.

گلزنان پرسپولیس به خط شدند

4گلزن پرسپولیس در مصاف با فولاد به همراه دانیال اسماعیلی‌فر که در این بازی 2پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد، قرمزپوشان حاضر در تیم منتخب هفته هستند. از این جمع، مهدی ترابی با امتیاز 7.99 بالاترین نمره را از متریکا گرفته و به دنبال او دانیال اسماعیلی‌فر (7.94)، اوستون اورونوف (7.82)، عیسی آل‌کثیر (7.75) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (7.40) حضور دارند. اورونوف در همان اولین مسابقه‌ای که به عنوان بازیکن فیکس در لیگ برتر انجام داد، هم گل زد و هم به تیم منتخب هفته رسید. این ستاره باتکنیک ازبکستانی که طی دو بازی 17دریبل موفق داشته اگر با همین فرم فعلی به درخشش ادامه بدهد بارها و بارها اتفاق حضور در تیم منتخب را تکرار خواهد کرد.

نمره پرسپولیس اعلام شد

باز هم جعفرپور

درون دروازه تیم منتخب هفته، یک بار دیگر علیرضا جعفرپور از شمس‌آذر قزوین قرار گرفت که در این فصل درخششی فوق‌تصور داشته است. جعفرپور با وجود قدوقامت کوتاهش حضور موثری در دروازه تیم شگفتی‌ساز شمس‌آذر داشته و با نمرات خوبی که از متریکا گرفته بالاتر از تمامی دروازه‌بان‌های اسم‌ورسم‌دار، بهترین گلر لیگ بیست‌وسوم تا این مقطع محسوب می‌شود. جعفرپور که با میانگین امتیاز 7.14 صدرنشین جدول دروازه‌بان‌ها است این هفته در مصاف با آلومینیوم نمره 7.76 گرفت و بهترین دروازه‌بان هفته شد. جعفرپور این هفته 4مهار موفق داشت و دروازه‌اش فقط یک بار روی ضربه پنالتی باز شد.

اسلامی جوان، قربانی قدیمی

ملوان این هفته گل‌گهر را برد و مس رفسنجان مقابل تراکتور به تساوی رسید اما از هر یک از این دو تیم یک مدافع به تیم منتخب رسیدند تا در کنار دو مدافع پرسپولیس خط دفاعی 4نفره تیم منتخب را شکل بدهند. از تیم ملوان، ابوذر صفرزاده با نمره 7.33 در دفاع وسط دومین بازیکن برتر هفته بود و از تیم مس نیز میثم تیموری با نمره 7.72 بهترین مدافع چپ این هفته لقب گرفت. در خط میانی هم ریکاردو آلوز از تراکتور و محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن در کنار پرسپولیسی‌ها ایستادند. همچنین علی قربانی که در نیم‌فصل به پیکان پیوسته و درخشش بسیار زیادی هم داشته است، این هفته با نمره 7.71 دومین مهاجم موفق هفته بعد از آل‌کثیر بود و در کنار عیسی در خط حمله قرار گرفت. بهترین بازیکن هفته هم همان بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و فولاد بود، یعنی مهدی ترابی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !