قیمت خودروهای خاطره انگیز که هوش از سرتان می‌برد


قیمت خودروهای خاطره انگیز که هوش از سرتان می‌برد

با دیدن قیمت عجیب فولکس قورباغه ای در بازار، حتماً تعجب می کنید که چرا این خودرو خاطره انگیز به قیمت ۵ و نیم میلیارد تومان به فروش می رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، خودروی فولکس‌واگن مدل ۱۹۵۶، یکی از آیکون‌های صنعت خودروسازی است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین و خواستنی‌ترین خودروهای تاریخ شناخته می‌شود. این مدل به عنوان جزء سری اصلی فولکس‌واگن بتل معروف بوده و با طراحی ساده، قابل اعتماد و کارآمد خود، به یکی از نمادهای اتومبیل‌سازی تبدیل شده است. با موتور پرقدرت خود و طراحی کم حجم، فولکس‌واگن ۱۹۵۶ به عنوان یک خودروی خانوادگی و همچنین خودرویی برای ماجراجویی‌های شهری و روستایی مورد توجه قرار گرفت. این مدل نه تنها به عنوان یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه شناخته شد، بلکه با دوامی بالا و ساختار ساده‌اش، به یکی از خودروهایی تبدیل شد که تا به امروز طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

اسمش را هرچه می‌خواهید بگذارید. برخی می‌گویند فولکس قورباغه‌ای، برخی دیگر آن را فولکس واگن سوسکی صدا می‌زنند و افراد متخصص می‌دانند که نامش فولکس واگن بیتل است. اگر در بین خودروهای خاطره‌انگیر و مشهور تمامی ادوار بگردید، قطعاً نام فولکس واگن بیتل را خواهید دید. این خودرو سالها میزان افراد مختلف به خصوص ثروتمندان بوده و خاطره‌ها بوجود آورده است.

به این نوع خودروها در اصطلاح، «خودرو کلکسیونی» هم گفته می‌شود که در زمانه امروزی که دیگر در محیط‌های شهری و جاده‌ها مشاهده نمی‌شوند، قیمت‌های فضایی و غیرمتعارف دریافت کرده‌اند.

اگر در بین پلتفرم‌های آگهی آنلاین جستجو کنید، با آگهی‌هایی مواجه می‌شوید که عقل از سرتان می‌برد. در این میان به گشت و گذار در این پلتفرم‌ها، با قیمت عجیب فولکس قورباغه ای مواجه شدیم که یک کاربر آن را به قیمت ۵ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده بود.

می‌دانیم که این خودرو یک خودرو خاص و توستالژیک است، اما نهادن چنین قیمتی دور از انسانیت است و نمی‌شود آن را کار درستی تلقی کرد. در ادامه مطلب تصویر این اگهی قابل مشاهده است.

قیمت عجیب فولکس قورباغه ای قابل قبول نیست

در بازار آزاد خودرو ایران، هنوز افرادی هستند که به خرید خودروهای قدیمی علاقه دارند و از خودروهای جدید و مدرن‌تر دوری می‌کنند. این امر حتی در کشورهای دیکر هر مرسوم است. اما در بازار خودرو ایران، برخی خودروهای قدیمی و نوستالژیک مانند فولکس بیتل وجود دارند که از ۱۵۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده‌اند. برخی از نسخه‌های خاص این خودرو به ندرت یافت می‌شوند هم وجود دارد. قیمت فولکس واگن قورباغه‌ای حتی از ۵ میلیارد تومان هم فراتر رفته است که بسیار غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

در تصویر زیر یک اگهی در پلتفرم دیوار منتشر شده است که فردی خودرو بیتل خود را به قیمت ۵ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده است:

قیمت خودروهای خاطره انگیز که هوش از سرتان می‌برد

منبع : تیترکوتاه
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار