بزرگ‌ترین نگرانی پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی


بزرگ‌ترین نگرانی پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی

سنگربان پرسپولیس در هفته‌های اخیر چندان مطمئن نشان نداده و همین موضوع باعث نگرانی قرمزها در آستانه بازی حساس با استقلال شده است.

انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس در ابتدا با انتقاد شدید هواداران و کارشناسان همراه بود. شکست سرخ‌پوشان در هفته شانزدهم برابر آلومینیوم اراک باعث افزایش فشارها روی این مربی برزیلی شد اما در ادامه شرایط برای او و پرسپولیس متفاوت رقم خورد.

قرمزها در ۴ بازی بعدی خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی موفق به شکست تمامی حریفان خود شدند و در ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شدند تا رفته رفته شرایط برای مرد برزیلی روی نیمکت پرسپولیس بهتر شود.

موضوع جالب توجه در خصوص پرسپولیس در نیم فصل دوم آنجاست که این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳ گل دریافت کرده که در تمامی این گل‌ها علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش این تیم نقش پررنگی روی آنها داشته است.

در بازی با آلومینیوم اراک در شرایطی که توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار داشت، امیر نوری کاپیتان ایرالکو در دقیقه ۷۵ با ضربه‌ای تماشایی از میانه میدان در شرایطی دروازه قرمزها را باز کرد که بیرانوند در درون دروازه قرار نداشت و روی اشتباه وی، اوسمار در نخستین گام با پرسپولیس متحمل شکست شد.

بزرگ‌ترین نگرانی پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی

در هفته نوزدهم و در بازی با فولاد خوزستان در شرایطی که پرسپولیس روی دروازه حریف خوزستانی ایجاد موقعیت می‌کرد، دروازه سرخ‌پوشان با اولین حمله فولادی‌ها روی اشتباه مسلم بیرانوند باز شد. کولیبالی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس صاحب توپ شد و در شرایطی توپ را روی دروازه این تیم فرستاد که این ضربه بعد از برخورد به بیرانوند و در کمال ناباوری تبدیل به گل شد تا شاگردان اوسمار در آزادی از حریف خود عقب بیفتند.

در جریان بازی با فولاد در شرایطی که پرسپولیس توسط اوستون اورنوف به گل مساوی رسیده بود، در دقیقه ۴۱ بازی وحید حیدریه در شرایطی توپ را روی دروازه پرسپولیس فرستاد که این ضربه با خروج نامطمئن بیرانوند همراه بود و بعد از آن روی اشتباه مدافعین پرسپولیس دروازه این تیم برای بار دوم مقابل فولاد باز شد.

با این وجود بیرانوند خوش‌ شانس بود که خط حمله پرسپولیس در دیدار برابر فولاد موفق شد ۴ گل به ثمر برساند و گرنه این اشتباهات ممکن بود دومین شکست اوسمار را رقم بزند. حالا موضوعی که مشخص است، این است که دروازه سرخ‌پوشان که در این سال‌ها همواره نقطه قوت این تیم بوده در آستانه بازی حساس مقابل استقلال، مثل گذشته دیگر مطمئن نیست و همین موضوع می‌تواند بلای جان این تیم در بازی حساس و سرنوشت‌ساز شود.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی