آیا فردا مدارس مدارس خراسان جنوبی تعطیل است؟


آیا فردا مدارس مدارس خراسان جنوبی تعطیل است؟

استان خراسان جنوبی شاهد جو ناپایدار و وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار خواهد بود. ولی هنوز خبری در مورد تعطیلی مدارس منتشر نشده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: ناپایداری‌ جوی از اواخر روز دوشنبه و طی روز سه‌شنبه هفته جاری در استان به شرط تثبیت نقشه‌های هواشناسی تقویت می‌شود.

سمیه زارعی روز دوشنبه افزود: در این مدت وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق به خصوص در نیمه شرقی و شمال شرق استان قابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: همچنین با تشدید ناپایداری‌های جوی وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی هم قابل انتظار است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنان در ۲۴ آینده وزش تندباد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و رگبار و رعد و برق در استان قابل پیش‌بینی است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده روند تغییرات دمای هوای استان محسوس نیست اما برای روز سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه کاهش دما قابل ملاحظه خواهد بود.

آیا فردا مدارس مدارس خراسان جنوبی تعطیل است؟

زراعی گفت: در شبانه ‌روز گذشته سربیشه با چهار درجه سردترین و دهسلم با ۲۸ درجه گرمترین ایستگاه هواشناسی استان بود، در این مدت تغییرات آب و هوایی در مرکز استان بین هشت و ۱۹ درجه به ثبت رسید.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها به ترتیب با ۱۱ میلیمتر در خضری، پنج میلیمتر کنگان و ۲ میلیمتر در خلف و طبس به ثبت رسیده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان