واکنش تند اسرائیل به حمایت سازمان ملل از ملت غزه


واکنش تند اسرائیل به حمایت سازمان ملل از ملت غزه

رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، از وی خواست تا با توجه به اظهاراتش در محکومیت جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین در نوار غزه، از سمت خود استعفا دهد.

«گیلاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد با حمله به این سازمان و طرح ادعاهای واهی علیه مسلمانان در سرزمین های اشغالی مدعی شد: سازمان ملل کاری جز حرف های توخالی و فشار بر ما برای توقف جنگ انجام نمی دهد و مسلمانان (در سرزمین های اشغالی) از ماه رمضان به عنوان بهانه ای برای خشونت و تروریسم بیشتر استفاده می کنند!

دبیرکل سازمان ملل از زمان آغاز تجاوزات وحشیانه به نوار غزه تاکنون مورد حملات متعدد رژیم صهیونیستی قرار گرفته است که بارزترین آن ها عصبانیت شدید تل‌آویو از پیام بی سابقه گوترش به شورای امنیت در خصوص جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بود. وی در این نامه درباره خطرات این جنگ در سطح جهانی و فروپاشی نظم عمومی در نوار غزه هشدار داده بود.

واکنش تند اسرائیل به حمایت سازمان ملل از ملت غزه

مردم نوار غزه، در سایه تجاوزهای مستمر و بمباران‌های خشونت‌آمیز و بی وقفه و در بحبوحه آوارگی بیش از ۱.۸ میلیون نفر در اردوگاه ها، از یک فاجعه انسانی بی سابقه رنج می برند. رژیم اشغالگر در یکصد و پنجاه و هفتمین روز از آغاز جنایات خود، به نسل کشی علیه مردم غزه و هدف قرار دادن مناطق مسکونی، تیم های پزشکی و روزنامه نگاران ادامه می دهد و وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه تاکنون تعداد شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۱۱۲ نفر افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق