اتفاق خوب برای فوتسال ناشنوای ایران


اتفاق خوب برای فوتسال ناشنوای ایران

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با برتری بی چون و چرای خود برابر برزیل به یک پیروزی تاریخی دست یافت و راهی فینال جام المپیک زمستانی ترکیه شد.

فوتسالیست‌های ناشنوای ایران که همیشه در رویدادهای مختلف افتخار آفرینی کرده‌اند، ساعتی پیش با غلبه بر برزیل به فینال مسابقات المپیک زمستانی ترکیه راه یافتند تا باری دیگر قدرت فوتسال ایران را به رخ بکشند. مردان رضا داورزنی در همان نیمه نخست برتری‌شان را بر حریف بزرگ دیکته کردند و با گل‌های علی اصغر محبوبی، علی اکبر احمدوند و علی‌رضا مختار آبادی که در این تورنمنت فوق‌العاده ظاهر شده‌اند، نسخه سلسائو را پیچیدند.

در نیمه دوم، برزیلی‌ها به سیستم پاورپلی روی آوردند تا گل‌های خورده را جبران کنند، اما دفاع جانانه ملی‌پوشان بی نقص بود و در دقایق پایانی برای خنثی کردن حملات برزیل، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران هم همانند حریفش بازی پنج نفره را پیاده کرد تا ضد تاکتیک بزرگی به برزیل بزنند.

اتفاق خوب برای فوتسال ناشنوای ایران

نکته‌ای که در پایان این دیدار حسابی جلب نظر می‌کند، کلین‌شیت تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران مقابل برزیل بود که طعم این پیروزی فراموش نشدنی را شیرین‌تر می‌کند. همچنین علی‌اصغر محبوبی با گلزنی در جدال امروز، هفت گله شد و از شانس بسیار زیادی برای آقای‌گلی جام المپیک زمستانی برخوردار است که باید دید چه عملکردی را در فینال مسابقات برجای خواهد گذاشت.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در فینال این رقابت‌ها به مصاف برنده اسپانیا و ژاپن خواهد رفت که روز سه‌شنبه پیگیری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...