آغاز طرح نوروزی امداد خودرو ایران از 24 اسفند ماه


آغاز طرح نوروزی امداد خودرو ایران از 24 اسفند ماه

مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد می‌شود.

مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد می‌شود.

سید عباس میرحسینی امروز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: از تکنولوژی‌های جدید در مرکز تماس امداد خودرو استفاده کرده‌ایم و کارشناسان در هر لحظه ۵۰۰ تماس را پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه مزیت رقابتی ما این است که در همه‌ نقاط کشور، به صورت برخط نماینده فعال داریم، گفت: سعی کرده‌ایم طی سال‌های اخیر از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنیم تا سطح خدمت‌رسانی را بالا ببریم. مرکز تماس ما قابلیت این را دارد که در هر لحظه، ۵۰۰ تماس را پاسخگو باشد؛ در کنار آن از تکنولوژی جدید هوش مصنوعی استفاده کنیم؛ این اقدام از سال گذشته آغاز شده و برآورد این است که در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری کامل برسد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: همچنین هزار و ۵۰۰ متخصص امدادگر داریم که خدمات این شرکت به صورت شبانه‌روزی ارایه می‌شود.

میرحسینی در رابطه با امداد نوروزی سال ۱۴۰۳، خبر داد: همچون روال سال‌های گذشته برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان در نوروز ۱۴۰۳، از پنجشنبه هفته جاری (۲۴ اسفند ماه) این امداد آغاز خواهد شد که جزئیات آن اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای هر نوع خدمت‌رسانی علاوه بر تلفن ۰۹۶۴۴۰، سایت امداد خودرو و اپلیکیشن ایساکو نیز فعال است. نکته قابل توجه این است که برای ارائه‌ هر خدمتی فاکتور صادر خواهد شد. حتی در موارد نیاز به حمل، پیش‌فاکتور برای مشتری صادر و در صورت پذیرش مشتری، حمل آن هم به نمایندگی‌های مجازصورت می‌گیرد؛ تنها چنانچه تغییر مسیر (در موارد محدود) صورت گیرد، هزینه قانونی اعمال می‌شود. البته تنها ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد می‌شود و در ۷۰ الی ۷۵ درصد در محل خدمات ارائه خواهد شد.

میرحسینی عنوان کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای افزایش سطح خدمات داریم، در این باره با پلیس راهور همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه به دنبال ارایه خدمات بهتری به مشتریان هستیم گفت: در بعضی از بزرگراه‌ها از جمله الغدیر و تهران-شمال قرارداد بسته‌ایم، هر چند این مسیرها برای شرکت هزینه بر است؛ اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران بیان داشت: ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد و ۷۰ درصد در محل منجر به تعمیر و راه‌اندازی با نرخ‌های استاندارد در میانگین زمان ۲۵ دقیقه هستیم.

به گفته وی، در خدمات‌رسانی امدادی، ۱۲۰ فعالیت با ۴۰۰ قطعه انجام می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه پوشش خدمات گارانتی سیار ایران‌خودرو سه ساله است گفت: بر روی هر محصولی این خدمات را داریم.

وی ابراز کرد: بسیاری از امدادخودروها در بزرگراه‌ها مجوز ندارند؛ زیرا نظارت بر روی آنها صورت نمی‌گیرد؛ اما تعدادی از امدادخودروها توسط اتحادیه‌ها مجوز می‌گیرند که استانداردسازی شده‌اند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس به دنبال ارایه سکویی برای خدمات امدادی هستیم تا همه خدمات با یک قیمت واحد خدمات را ارایه کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج