اوضاع اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی در غزه


اوضاع اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی در غزه

سخنگوی بیمارستان الاقصی در مرکز غزه شرایط اسفناک این بیمارستان در پی تشدید حملات موشکی رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

اوضاع اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، خلیل الدقران سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی از اعزام ۳۷ شهید و ۱۱۸ مجروح طی چند ساعت گذشته به این بیمارستان خبر داده و گفت که موشک‌باران مرکز غزه و منطقه المواصی در خان یونس از دیروز ادامه دارد و ما نمی‌تونیم به علت کمبود جا و تجهیزات پزشکی، این تعداد از مجروحان را پذیرش کنیم.

وی تصریح کرد که تمام بیمارستان‌های مجاور از کار افتاده‌اند و ما تنها می توانیم خدمات بسیار محدودی به مجروحان ارائه کنیم و اتاق‌های عمل کافی در اختیار نداریم.

وی از جامعه جهانی خواست تا دارو و ملزومات پزشکی و سوخت به غزه ارسال کنند و روند انتقال مجروحان بد حال به خارج از غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها را فراهم کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه دیشب با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار فلسطینیانی که در نوار غزه بر اثر سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن به شهادت رسیده‌اند خبر داد.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی شمار شهیدان جنگِ تحمیل گرسنگی و قحطی به ساکنان نوار غزه به ۲۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: آمار اعلام‌شده در خصوص شهیدان سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن تنها بیانگر آماری است که به دست بیمارستان‌ها رسیده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا