هشدار هواشناسی خوزستان؛ گرد و غبار در راه است


هشدار هواشناسی خوزستان؛ گرد و غبار در راه است

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد و گرد و غبار محلی از روز یکشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وزش باد متوسط، تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع گرد و غبار محلی و موقتی برای ساعاتی از بعدازظهر روز یکشنبه در مناطق غربی و مرکزی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود که کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا را به دنبال دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، عبور امواج ضعیف بارشی از روی استان تا روز یکشنبه سبب بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خواهد شد و طی روز دوشنبه با فعال شدن موج بارشی احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود: طی امروز و فردا وزش باد در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط خواهد بود و همچنین شمال خلیج فارس طی امروز مواج است.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا نوسانات روزانه دما محسوس نیست و روز یکشنبه افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما و روز دوشنبه روند کاهش محسوس دما در سطح استان قابل انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۸.۳ و لالی با ۷.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۸.۳ و حداق ۱۳.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی