نخستین واکنش ایران به تحریم دو مقام ایرانی توسط کانادا


نخستین واکنش ایران به تحریم دو مقام ایرانی توسط کانادا

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت اگر «مقامات کانادا نگران وضعیت حقوق زنان هستند، بهتر است به افکار عمومی درباره سکوت مرگبار خود در قبال کشتار فلسطینان پاسخ دهند».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم مدیرعامل متروی تهران و یک نماینده زن در مجلس شورای اسلامی را قویا محکوم کرد.

کنعانی افزود، این اقدام کانادا با اهداف و انگیزه‌های سیاسی و تبلیغاتی و در ادامه رویکرد گزینشی این کشور در ارتباط با مسایل حقوق‌بشری ایران صورت می‌گیرد.

خبر مرتبط
یک خانواده 6 نفره به ضرب چاقو کشته شدند / رئیس پلیس کانادا بیانیه داد

اقتصادنیوز : در پی حمله نوجوانی ۱۹ ساله به اعضای یک خانواده سریلانکایی در پایتخت کانادا همه اعضای خانواده کشته شدند و پدر خانواده نیز زخمی شد.

او افزود: «چنانچه مقامات کانادا حقیقتا نگران وضعیت حقوق زنان در جهان هستند، بهتر است به افکار عمومی خود و جهان نسبت به ادامه سکوت مرگبار خود در قبال نسل‌کُشی و کشتار بیرحمانه و دردناک بیش از ۳۰ هزار شهروند فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی طی حدود ۵ ماه -که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند- پاسخگو بوده و با قطع حمایت خود از رژیم جنایتکار صهیونیستی، در جهت توقف بزرگترین فاجعه بشری جهان در نوار غزه گام بردارند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید