زمان پخش «مهمونی» از زبان مالک این سریال


زمان پخش «مهمونی» از زبان مالک این سریال

تصمیم مالک مهمونی درباره زمان پخش این سریال از تلویزیون.

زمان پخش مهمونی از تلویزیون

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا: پس از گمانه‌زنی‌های بسیار بر سر بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون و آوردن «مهمونی‌»اش به صداوسیما، سرانجام از سوی مدیران رسانه ملی رسما اعلام شد که برنامه جدید این هنرمند با عنوان «مهمانی» قرار است در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود و بر این اساس ادامه انتشار در شبکه نمایش خانگی منتفی می‌شود.

گفته شده، فصل جدید و سوم این برنامه به طور مستقل متعلق به صداوسیماست که ۹ قسمت آن برای ایام نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

زمان پخش «مهمونی» از زبان مالک این سریال

مجموعه «مهمونی» به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب در دو فصل ۳۰ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی ساخته و پخش شد.

فصل اول این مجموعه نوروز ۱۴۰۱ در پلتفرم نماوا آغاز شد و تا مهر ۱۴۰۱ ادامه داشت. فصل دوم «مهمونی» هم نوروز ۱۴۰۲ به طور مشترک از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو شروع شد و تا آبان ۱۴۰۲ ادامه داشت.

اما تولید و پخش «مهمونی» ایرج طهماسب در حالی آبان ماه امسال در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید که گمانه‌هایی مبنی بر ادامه‌ ساخت آن در تلویزیون، قوت گرفته بود و انتشار یک نامه از اداره‌کل بازرگانی سازمان صداوسیما، احتمال بازگشت ایرج طهماسب را قوت داد.

در ادامه پیگیری‌ها در شبکه نمایش خانگی، حاکی از آن است که این برنامه دیگر قرار نیست منتشر شود و از آنجا که مالکیت با تهیه‌کننده است، تصمیم بر آن گرفته شده که بییننده از این پس داستان‌های طهماسب و عروسک‌هایش را از تلویزیون پیگیری کند و در نتیجه پلتفرم پخش‌کننده هم نمی‌تواند و تصمیم هم ندارد، ادعایی داشته باشد.

ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران ، مجری تلویزیون ، بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. طهماسب فارغ التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، دختر شیرینی فروش ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامهٔ هنری اش دارد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی