تحلیل و پیش‌بینی بازارها؛ هفته سوم اسفند 1402


نیمه نخست اسفند ۱۴۰۲، با نوسانات افزایشی قیمت دلار همراه بود. دلار که مسیر رشد خود را از روزهای ابتدایی اسفند آغاز کرده بود، در هفته دوم ماه جاری، کریدور ۶۰ هزار تومانی را پس گرفت. در نتیجه روند نوسانی قیمت...

نیمه نخست اسفند ۱۴۰۲، با نوسانات افزایشی قیمت دلار همراه بود. دلار که مسیر رشد خود را از روزهای ابتدایی اسفند آغاز کرده بود، در هفته دوم ماه جاری، کریدور ۶۰ هزار تومانی را پس گرفت.

در نتیجه روند نوسانی قیمت دلار، بازار طلا و سکه هم نوسانی شد و قیمت طلا و سکه را در کانال‌های بالاتر نشاند.

بازار سهام هم این هفته بازدهی خوبی داشت و نتوانست بخش کوچکی از عقب‌ماندگی خود از بازارهای موازی را جبران کند.

سلام. به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. وبسایت تجارت‌نیوز هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش کرده و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید در بازارهای سکه و طلا، ارز، بورس، خودرو و مسکن چه خبرهایی هست و پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آتی این بازارها چیست، شنونده پادکست صدای بازار باشید.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بورس

بورس به تدریج اثر رشد دلار را نشان می‌دهد اگچه همچنان با انواع و اقسام سیاست‌های محدودکننده دولت و بانک مرکزی مواجه است. روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این سی و ششمین قسمت از پادکست صدای بازار بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی