خسارت 2 هزار میلیارد تومانی سیل به راه‌های سیستان و بلوچستان


خسارت 2 هزار میلیارد تومانی سیل به راه‌های سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان راهداری از برآورد آسیب بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی به محور‌های روستایی و راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان در پی بارش‌های اخیر این استان خبر داد.

خسارت 2 هزار میلیارد تومانی سیل به راه‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش راهبرد معاصر؛ داریوش امانی گفت: پیرو بازدید روز گذشته ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت، وضعیت محور‌های استان بررسی و برآورد اولیه خسارت و تأمین اعتبار انجام شد تا اقدامات اساسی انجام شود و مقداری از آلام مردم سیستان و بلوچستان کاسته شود.

وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، همکاران ما از همان دقایق ابتدایی بارش باران در محور‌های مواصلاتی حضور فعال داشتند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افزود: باتوجه‌به شدت خسارات، نیاز به اعزام کمک از استان‌های هم‌جوار و استان‌های معین بود و در این راستا اکیپ‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان و کرمان جنوب در شهرستان چابهار مستقر شدند و در حال حاضر در محور‌های مختلف فعالیت می‌کنند و مشغول عملیات بازگشایی محور‌ها هستند.

امانی با بیان این که عمده محور‌هایی که امکان باز کردن آن‌ها وجود داشته، بازگشایی شده است، گفت: در برخی محور‌ها به دلیل بالابودن سطح آب و فروکش‌نکردن، عملیات بازگشایی به‌تعویق‌افتاده که به‌محض فراهم‌شدن شرایط دراسرع‌وقت اقدام لازم انجام می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در روز‌های شنبه و یکشنبه، همکاران ما تلاش می‌کنند نقاط آسیب‌پذیر را شناسایی و با ایجاد آب‌بند در کنار جاده از خسارات به ردی جاده جلوگیری شود و امکان تردد در محور‌های مواصلاتی برقرار باشد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)