مجازات اعدام برای شیطان پارک مهرگان


مجازات اعدام برای شیطان پارک مهرگان

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده شیطان پارک مهرگان از سال 1399 آغاز شد. شیررضا 30 ساله که افغان است در حوالی پارک مهرگان در شرق تهران پرسه می زد و به بهانه پرسیدن ساعت به زنان و دخترانی...

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده شیطان پارک مهرگان از سال 1399 آغاز شد. شیررضا 30 ساله که افغان است در حوالی پارک مهرگان در شرق تهران پرسه می زد و به بهانه پرسیدن ساعت به زنان و دخترانی که از پارک عبور می کردند نزدیک می شد. سپس با تهدید چاقو آنها را به منطقه ای خلوت می کشاند، و گلویشان را آن‌قدر فشار می‌داد تا بی‌حال شوند. سپس نقشه شیطانی اش را اجرا می کرد.

مرد شیطان صفت که 9 زن و دختر و از جمله یک دختر دانش آموز را به تله انداخته بود آبان پارسال ردیابی و بازداشت شد .

وی منکر جرم سیاه بود ولی وقتی یکی از شاکی ها مدارکی به پزشکی قانونی داد که از طریق DNA ثابت می کرد او عامل جنایت سیاه بوده، در شعبه‌۱۱‌دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

اولین دادگاه

در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده شش نفر از شاکی ها حضور داشتند که به تشریح شکایتشان پرداختند و همگی برای متهم اشد مجازات خواستند.

یکی از شاکی ها گفت:من در پارک مهرگان به دام این شیطان افتادم. اوبه سمتم حمله کرد. گردنم را فشارداد که از حال رفتم. وقتی به‌هوش آمدم در حال آزار و اذیت من بود. به او التماس کردم که شوهر و بچه دارم تا رهایم کند.او دوباره گلویم را فشار داد .همان لحظه که وانمود کردم مرده‌ام او مرا رها کرد و گریخت.

دومین شاکی در حالیکه اشک می ریخت گفت: اردیبهشت سال گذشته در پارک همراه همسر و فرزندم بودم که تلفن‌همراهم زنگ خورد. درحال صحبت با تلفن بودم و همسر و فرزندم به سمت زمین بازی رفتند. در یک لحظه این مرد مقابلم ظاهر شد و با چاقو تهدید کرد اگر سروصدا کنم مرا می‌کشد. او مرا روی زمین انداخت و آن‌قدر سرم را به زمین کوبید که بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم فهمیدم مرا آزار داده است.

سومین شاکی که آذرماه سال۱۴۰۰ به دام شیطان افغان افتاد بود گفت: درحال رفتن به خانه بودم که مردی با کلاه و ماسک سد راهم شد. قیافه‌اش را ندیدم اما جثه‌اش با متهم یکی بود. او از من ساعت پرسید و بعد خواست به او شماره بدهم. از او خواستم برود که ناگهان گلویم را گرفت و به سمت فضای سبز کنار پل برد و در آنجا بدون توجه به التماس‌هایم آزارم داد. روسری را دور گردنم گره زد و گفت اگر سروصدا کنی تو را می‌کشم.

چهارمین شاکی توضیح داد : کنار بزرگراه امام‌علی بودم که متهم از من ساعت پرسید و بعد چاقو را روی پهلویم گذاشت و مرا به سمت شمشادها کشاند. قصد آزارم را داشت که همان موقع صدای یک عابر را شنید و از ترس فرار کرد. متهم موتورسیکلتش را آن‌سوی بزرگراه پارک کرده بود که سوار آن شد و گریخت.

پنجمین شاکی دختر دانشجویی بودکه اوایل آبان سال گذشته به دام افتاده بود. وی برای شیطان افغان اشد مجازات خواست.

آخرین شاکی نیز گفت: مهرماه سال۱۳۹۹ درحال ورزش در پارک بودم که این مرد از پشت‌ سر به من حمله کرد و آن‌قدر گلویم را فشار داد که بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم مرا آزار داده است.

سپس مرد فغان به اتهام تجاوز به عنف، مزاحمت برای زنان و اطفال، تهدید با چاقو و ایجاد جرح با چاقو از خود دفاع کرد.

اما منکر اتهاماتش شد و گفت: این زنان دروغ می‌گویند و من آنها را آزار نداده ام.

دومین جلسه

قضات دادگاه ادامه جلسه را به بعد موکول کردند تا 3 شاکی دیگر در دادگاه حاضر شوند.

در دومین جلسه نیز سه شاکی از جمله دختر دانش آموزی که به دام سیاه شیطان افتاده بود به تشریح شکایتشان پرداختند.

اما متهم بار دیگر اتهاماتش را نپذیرفت.

سومین دادگاه

در سومین جلسه که پس از تکمیل تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی برگزار شد متهم روبه روی قضات ایستاد.

وی گفت: من کسی را آزار نداده ام و بی دلیلی بازداشت شده ام. من همسر و فرزند دارم که در هرات زندگی می کنند. من به آنها علاقمند هستم و چشمانم هیچ زنی را نمی بیند که بخواهم آزار بدهم.

با اظهارات متهم، شاکی ها اعتراض کردند و گفتند ازمایش DNA جرم سیاه وی را ثابت کرده است دوربین های مداربسته نیز فیلم او را ضبط کرده، ولی حالا با دروغگویی قصد دارد از مجازات بگریزد.

با پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مرد افغان را به اعدام محکوم کردند.


مجازات اعدام برای شیطان پارک مهرگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق