وضعیت آب و هوای تهران در هفته پیش‌رو


وضعیت آب و هوای تهران در هفته پیش‌رو

اداره کل هواشناسی استان تهران از آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در استان طی پنج روز آتی خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی ساعات افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار باران و وزش باد شدید موقتی با احتمال رعد و برق و در نواحی شمالی استان به‌ویژه در ارتفاعات، گاهی بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود و رخداد کولاک موقتی برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

از یکشنبه تا صبح سه‌شنبه(۲۰ تا ۲۲ اسفند) با فعالیت سامانه بارشی دیگر افزایش ابر و بارش باران در سطح استان و بارش برف و باران و مه در ارتفاعات مورد انتظار است‌.

از ظهر دوشنبه تا سه‌شنبه کاهش محسوس دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اسفند) کمی‌ابری تا نیمه‌ابری در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال بارش خفیف باران با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۰ اسفند) کمی ابری و از بعد از ظهر ابری و افزایش باد، به‌تدریج بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟