تعطیلی مدارس فردا شنبه 19 اسفند 1402؟


تعطیلی مدارس فردا شنبه 19 اسفند 1402؟

تعطیلی مدارس استان های کشور را می توانید در مطلب زیر دنبال کنید.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا شنبه اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۹ اسفند ماه برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو