مقام ارشد آمریکایی: بایدن از ارتش خواسته است که یک بندر دریایی در غزه برای ارائه کمک بشردوستانه به مردم ایجاد کند


مقام ارشد آمریکایی: بایدن از ارتش خواسته است که یک بندر دریایی در غزه برای ارائه کمک بشردوستانه به مردم ایجاد کند

یک مقام ارشد دولت آمریکا که نامش فاش نشده است، روز پنجشنبه به وقت محلی به رسانه های آمریکایی اعلام کرد که بایدن از ارتش آمریکا خواسته است یک بندر دریایی اضطراری برای ارسال حجم بسیار بالاتری از کمک های بشردوستانه به غزه ایجاد کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پی وخامت اوضاع مردم نوار غزه بر اثر حملات رژیم اسرائیل با حمایت‌های همه جانبه آمریکا، رسانه‌های آمریکایی به نقل ازمقامات این کشور ادعا کردند جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به ارتش دستور داده است بندری در ساحل مدیترانه غزه برای رساندن کمک به فلسطینی‌ها ایجاد کند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا که نامش فاش نشده است، روز پنجشنبه به وقت محلی به رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد که بایدن از ارتش آمریکا خواسته است یک بندر دریایی اضطراری برای ارسال حجم بسیار بالاتری از کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد کند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت: «بایدن به ارتش آمریکا دستور خواهد داد تا با همکاری کشور‌های همفکر و شرکای بشردوستانه، یک مأموریت اضطراری برای ایجاد بندری در غزه انجام دهد.

این مقام آمریکایی در عین حال تصریح کرد که چنین تصمیمی به معنای استقرار نیرو‌های آمریکایی در این منطقه نیست.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «آمریکا متعهد به انجام تمام اقدامات ممکن برای ارسال کمک‌های بیشتر به کسانی که در غزه به شدت به آن نیاز دارند، است.»

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «ما بیکار نخواهیم نشست. ما تسلیم نمی‌شویم.»

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده