عملیات ترکیبی مقاومت اسلامی عراق و حزب‌الله+فیلم


عملیات ترکیبی مقاومت اسلامی عراق و حزب‌الله+فیلم

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق و حزب الله در عملیاتی ترکیبی، پایگاه کنترل هوایی و تاسیسات صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مقاومت اسلامی عراق و حزب الله در عملیاتی ترکیبی پایگاه کنترل هوایی و تاسیسات صهیونیست‌ها در محدوده‌ی شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

حزب الله هشتم اسفند ماه در عملیاتی پایگاه میرون، تنها پایگاه کنترل و مراقبت هوایی نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد، به فاصله یک هفته مقاومت اسلامی عراق در ۱۵ اسفند ماه با پهپادی انتحاری نیروگاه برق فرودگاه حیفا و ۱۶ اسفند ماه با پهپاد انتحاری دیگری فرودگاه کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی و نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داد رسانه‌های رژیم صهیونیستی این عملیات را حمله ترکیبی مقاومت اسلامی عراق و حزب الله اعلام کردند.

خبر مرتبط
حمله حزب الله به چندین شهرک اسرائیل نشین

اقتصادنیوز : حزب‌الله لبنان عصر سه‌شنبه ساختمانی در شهرکی واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و تاکید کرد که آن را دقیقا هدف قرار داده است.


حزب الله لبنان در ۴ بیانیه از هدف قرار دادن یک شهرک نظامی و صهیونیست نشین و سه پایگاه نظامیان صهیونیست خبر داد.

حزب الله همچنین در پاسخ به حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی در جنوب لبنان شهرک نظامی و صهیونیست نشین آویویم را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد.

پایگاه متولا با پهپاد انتحاری و پایگاه‌های زبدین و رویسات العلم در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا با سلاح‌های سنگین از دیگر اهداف عملیات تهاجمی حزب الله بودند.

۵ منطقه در جنوب لبنان نیز اماج حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت در حمله این جنگنده‌ها به ضهیره یک شهروند لبنانی مفقود شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد