ساعت جدید دربی پرسپولیس و استقلال اعلام شد !


ساعت جدید دربی پرسپولیس و استقلال اعلام شد !

فوتبال استقلال و پرسپولیس / ساعت فوتبال استقلال و پرسپولیس / زمان بازی استقلال و پرسپولیس / زمان دربی استقلال و پرسپولیس / ساعت بازی پرسپولیس و استقلال / تاریخ دربی

دربی کی هست ؟

تیم های استقلال و پرسپولیس در اسفند ماه 1402 به مصاف هم خواهند رفت و یک دربی تاریخی دیگر را با هم رقم خواهند زد.

تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس

تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس چهارشنبه 23 اسفند 1402 است.

ساعت جدید دربی پرسپولیس و استقلال اعلام شد !

ساعت دربی استقلال و پرسپولیس

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس 20:00 به وقت ایران خواهد بود.

سهیل مهدی تاکید کرد سازمان لیگ هیچ برنامه ای برای تغییر دربی 103 ندارد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی طبق اعلام سازمان لیگ قرار است چهارشنبه آینده 23 اسفند برگزار شود که برخی اخبار و گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت که به خاطر تقارن این دیدار با فردای چهارشنبه‌سوری به احتمال زیاد این دیدار با یک روز تاخیر و پنجشنبه‌شب (24 اسفند) برگزار شود.

نکته قابل توجه این‌که به نظر می‌رسد برخی فشارهای بالادستی باعث شده باشد تا شایعه تعویق دربی 103 ایجاد شود، با این حال سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گویی کوتاه با فرهیختگان اظهار داشت:

فشاری برای تعویق مسابقه دربی تا این لحظه وجود نداشته. اگر قرار به برگزاری این بازی در سال جاری باشد مطمئنا این مسابقه در همان تاریخ مقرر که برنامه‌ریزی شده و اعلام کردیم برگزار می‌شود.

وی افزود: هیچ جایی برای تعویق این بازی در تقویم وجود ندارد. بلافاصله بعد از دیدارهای هفته بیستم، در روزها آخر سال بازی‌های هفته بیست‌و‌‌یکم برگزار می‌شود و دیگر نمی‌شود این دیدارها را هم با تعویق مواجه کرد.

آنهایی که از تعویق دربی صحبت می‌کنند نگاهی هم به برنامه هفته‌های قبل و بعد دربی بیندازند تا متوجه شوند امکان تعویق این دیدار نیست.

ساعت جدید دربی پرسپولیس و استقلال اعلام شد !

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باید روز جمعه ۱۷ اسفند و در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان برد. شاگردان «اوسمار ویه را» با ۳۶ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارند و امیدوارند تا با پیروزی برابر فولاد و از دست دادن امتیاز توسط رقبا خود را به صدر جدول برسانند.

محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی و سعید صادقی ۳ بازیکن ۳ کارته پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت در دیدار با فولاد بازی حساس و مهم تیم خود در برابر استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر را از دست خواهند داد.

به همین جهت ممکن است اوسمار در بازی با فولاد از بازیکنانی استفاده کند که خطر محرومیت آنان را تهدید نخواهد کرد تا با تمام قوا در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تیمش در نیم فصل دوم برابر استقلال تهران قرار گیرد.

نگاهی به تاریخچه دربی تهران نشان می‌دهد که پرسپولیس و استقلال تا کنون 10 بار در اسفند ماه با هم بازی کرده‌اند و بازی هفته آینده یازدهمین تقابل دو تیم در دوازدهمین ماه سال است.

در دربی‌های اسفند ماه به شکل عجیبی برتری با استقلال است. استقلالی‌ها در 5 دربی از 10 دربی که در این ماه برگزار شده است پرسپولیس را شکست داده‌اند. احتمالا جذاب‌ترینِ این دربی‌ها هم مسابقه‌ای است که در هفتم اسفند 1383 برگزار شده است.

در آن مسابقه ابتدا استقلال توسط غلامرضا عنایتی به گل رسید. اما پرسپولیس با گل‌های شیث رضایی و سهراب انتظاری دو گل زد. محمود فکری در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند و در حالی که همه فکر می‌کردند بازی با تساوی دو بر دو تمام می‌شود پیروز قربانی در دقیقه 3+90 گل سوم را زد و استقلال بازی را برد.

پرسپولیس تنها یک بار در دربی‌های اسفند به برتری رسیده است. یک بار هم دو تیم در جام حذفی در اسفند با هم بازی کردند که مسابقه مساوی تمام شد اما در ضربات پنالتی پرسپولیس پیروز شد. آخرین مسابقه دو تیم در اسفند هم مربوط به دربی سال 1400 است که با تساوی یک بر یک تمام شد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل همبازی توسط دختربچه 10 ساله!