بازدید پوتین از مدرسه عالی هوانوردی روسیه


بازدید پوتین از مدرسه عالی هوانوردی روسیه

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه از مدرسه عالی هوانوردی نظامی کراسنودار بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدرسه عالی خلبانان هوانوردی نظامی کراسنودار، یک مدرسه عالی نظامی روسیه است که برنامه‌های افسری سفارشی را انجام می‌دهد و در شهر کراسنودار روسیه واقع شده است.

این آکادمی، خلبانان نظامی را برای نیروهای هوافضای روسیه آماده می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنج‌شنبه) از مدرسه عالی خلبانان هوانوردی نظامی کراسنودار بازدید به عمل آورد و با دانشجویان آن صحبت کرد. او همچنین پشت یکی از جنگنده‌های شبیه‌سازی‌شده نشست.

خبر مرتبط
پشت پرده فعالیت اطلاعاتی آمریکا/ چگونه پوتین قرار بود کیش و مات شود؟

اقتصادنیوز: اسرار در حال تغییر است و آمریکا در تلاش برای سازگاری است. بر اساس یکی از اسناد اطلاعاتی آمریکا که سال گذشته توسط واشنگتن پست منتشر شد، روسیه از سال 2016 عملیات تبلیغاتی رسانه های اجتماعی خود را تهاجمی تر کرده و تنها 1٪ از ارتش ربات هایش در پلتفرم هایی مانند ایکس و تیک توک شناسایی شده است.

از سال ۲۰۱۱ دریافت هواپیماهای Yak-۱۳۰ برای دانشجویان این آموزشکده آغاز شد و تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۰ هواپیمای آموزشی رزمی از این نوع دریافت شد. ناوگان اصلی شامل هواپیماهای L-۳۹، L-۴۱۰، An-۲۶، MiG-۲۹، Su-۲۷ و Sukhoi Su-۲۵ است

در سال ۲۰۱۷، اولین پذیرش دانشجویان دختر در این آکادمی انجام شد و اولین فارغ‌التحصیلی با مشارکت زنان استخدام شده در پاییز ۲۰۲۲ انجام شد. آموزش پرواز در فرودگاه‌های کوشفسکایا، کوتلنیکوو، تیخورتسک انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی