اظهارات سرلشکر باقری درباره یک موضوع مهم


اظهارات سرلشکر باقری  درباره یک موضوع مهم

سرلشکر باقری گفت: در موضوعات کشف و مقابله با سرقت و مسائلی که فرماندهی انتظامی کشور عهده دار آن است روز به روز وضعیت شاخص‌ها بهتر شده است.

سرلشکر محمد باقری در نشست فصلی فرماندهان فراجا گفت: فرماندهی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون در مناسبت‌های مختلف از اربعین گرفته تا مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات و در مراسم گوناگون با کار گسترده اطلاعاتی و حضور میدانی، توانست از ماموریت‌های خود سربلند و با افتخار بیرون آید به طوری که مقام معظم رهبری نیز در دیدار با مردم تبریز از کسانی که امنیت انتخابات را تامین کردند یعنی از انتظامی کشور تقدیر کرد.

وی افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان و اقداماتی که تروریست‌ها داشته و دارند و اقداماتی که برای ناامن کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس طراحی کرده بودند، با اقدامات فرماندهی انتظامی شاهد برگزاری امن این دو رویداد بودیم.

اظهارات سرلشکر باقری  درباره یک موضوع مهم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انتظامی کشور تقریبا در همه روزهای هفته برای برقرای امنیت تلاش می‌کند، گفت: از جمله ماموریت‌های اخیر انتظامی در مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و ۲۲ بهمن و انتخابات و ... بود که با موفقیت پشت سر گذاشته شد. این در حالی بود که تعدادی از اعضای گروه‌های تروریستی برای اقدامات خرابکارانه وارد کشور شده بودند که قبل از هر اقدامی به همراه تجهیزات، دستگیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی