رقیب بایرن مونیخ قوی تر می شود


رقیب بایرن مونیخ قوی تر می شود

با اعلام ژابی آلونسو زمان بازگشت ویکتور بونیفیس، ستاره مصدوم بایر لورکوزن به میادین مشخص شده است.

ویکتور بونیفیس از ژانویه به دلیل مصدومیت شدیدی از میادین دور بوده است، اما در آستانه بازی بایر لورکوزن مقابل قره‌باغ، ژابی آلونسو به‌روزرسانی مثبتی در مورد آمادگی جسمانی این بازیکن نیجریه‌ای ارائه داده است.

آلونسو معتقد است که بونیفیس، بهترین گلزن این فصل باشگاه، در پایان ماه مارس بازخواهد گشت و این بدان معناست که او می‌تواند برای بازی لورکوزن در بوندسلیگا مقابل هوفنهایم در تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین)، که اولین بازی پس از تعطیلات بین‌المللی خواهد بود، به زمین فوتبال برگردد.

این بازیکن ۲۲ ساله از برنامه‌هایش جلوتر است و حتی اگر در مقابل هوفهایم بازی نکند، می‌تواند مقابل فورتونا دوسلدورف در جام حذفی به میدان برود.

رقیب بایرن مونیخ قوی تر می شود

بونیفیس در این فصل برای بایر لورکوزن ۱۶ گل و ۸ پاس گل در ۲۳ بازی در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده است. مهاجم نیجریه‌ای که پیش از جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد و این جام را از دست داد، یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست و بازگشت او خبر بسیار خوبی برای ژابی آلونسو است.

لورکوزن در حال حاضر با ۶۴ امتیاز (۱۰ امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ) در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی این فصل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !