نظارت و بازرسی تنظیم بازار آخر سال با حضور تعزیرات حکومتی


نظارت و بازرسی تنظیم بازار آخر سال با حضور تعزیرات حکومتی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اکبر مختاری گفت: جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی متولی نظارت و بازرسی در اجرای طرح تنظیم بازار آخر سال در آستانه نوروز ۱۴۰۳ و شروع ماه مبارک رمضان در سطح استان...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اکبر مختاری گفت: جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی متولی نظارت و بازرسی در اجرای طرح تنظیم بازار آخر سال در آستانه نوروز ۱۴۰۳ و شروع ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: جلسه هماهنگی و تعامل بین دستگاهی با حضور رؤسای سازمان ها و نماینده ادارات متولی امر نظارت و بازرسی به میزبانی تعزیرات حکومتی برگزار و بر لزوم جدیت در اجرای طرح تنظیم بازار از سوی دستگاه‌ها و ضابطین تعزیرات حکومتی اشاره کرد.

نظارت و بازرسی تنظیم بازار آخر سال با حضور تعزیرات حکومتیمختاری گفت: طبق روال کنونی که از ابتدای سال جاری در حال انجام است، گشت های مشترک نظارتی با حضور روسای شعب و کارشناسان تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر در حال انجام که در صورت ضرورت فی المجلس برای متخلفین احکام قانونی را صادر و این روند تا سامان بخشیدن به بازار، رفع نیاز مردم ادامه خواهد داشت.

اصفهان/ بهمن راعی


نظارت و بازرسی تنظیم بازار آخر سال با حضور تعزیرات حکومتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !