جزئیات برنامه‌ های ماه مبارک رمضان صدا و سیما از زبان جبلی


جزئیات برنامه‌ های ماه مبارک رمضان صدا و سیما از زبان جبلی

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ها و سریال‌ های نوروزی و سریال های ماه مبارک رمضان صداوسیما با بیان...

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ها و سریال‌ های نوروزی و سریال های ماه مبارک رمضان صداوسیما با بیان اینکه امروز همکاران سیما فیلم در نشستی خبری جزئیات برنامه‌ها را اعلام خواهند کرد، گفت: در شبکه یک سریال زیرخاکی، در شبکه دو سریال رستگاری و در شبکه سه سریال هفت سر اژدها را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین برنامه‌های مناسبتی تلویزیونی محفل و زندگی پس از زندگی که جزو برنامه‌های موفق بوده‌اند هم امسال همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به سوال دیگری پیرامون احتمال اضافه و یا تعطیل شدن برخی شبکه‌های صداوسیما، گفت: از ابتدای دوره جدید صداوسیما با نگاه کارآمدی به شبکه‌ها چه شبکه‌های ملی و چه شبکه‌های استانی توجه می‌کنیم، رویکرد ما این است که شبکه‌ای که کارآمدی دارد حفظ و تقویت شود، اما شبکه‌ای که می‌تواند در سایر حوزه‌های سیما وظیفه‌اش انجام شود، فعالیت‌شان متوقف شود مثل شبکه شما و یا ایران کالا.

جبلی تاکید کرد: این بررسی و ارزیابی دائمی است و مختص یک ماه و یک دوره نیست و دائما این ارزیابی را انجام می‌دهیم.


جزئیات برنامه‌ های ماه مبارک رمضان صدا و سیما از زبان جبلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید