امیر حسین ثابتی با بیانیه ای جواب داد


امیر حسین ثابتی با بیانیه ای جواب داد

امیرحسین ثابتی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدفم از حضور در انتخابات ارائه مدل جدیدی از «سیاست‌ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیران

سلام!
با اعلام رسمی نتیجه انتخابات مجلس دوازدهم و اعتماد شما به بنده به عنوان نفر دوم راه یافته به بهارستان، شگفتی بزرگی رقم خورد. اینجانب که از ابتدا اعلام کرده بودم به دعوت هیچ حزب و گروه و فردی نامزد نشده ام و در ادامه نیز بر عهد خود پایدار ماندم و به هیچ فرد و جریانی تعهد ندادم، تصور نمی کردم که با رای معنادار شما، بالاتر از بسیاری از چهره های شناخته شده و با سابقه، مجوز ورود به مجلس را پیدا کنم. لذا ضمن تشکر از اعتماد و لطف تمام کسانی که در انتخابات شرکت کرده و بنده را به عنوان نماینده خود برگزیدند اعلام میکنم:

۱. هدف اصلی ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود. به همین خاطر بار‌ها اعلام کردم که «شیک باختن را به مبتذل بردن» ترجیح می‌دهم و اولین نامزدی هم بودم که با اعلام شماره حساب، از مردم خواستم تا هر میزان که دوست دارند برای تبلیغاتم کمک کنند و عدد و رقم آن را نیز در پایان به صورت شفاف اعلام کردم؛ لذا فارغ از نتیجه انتخابات، تلاشم بر این است که این رویکرد را در سایر حوزه‌ها نیز ادامه داده و حرکت به سمت «تغییر فرهنگ سیاسی» کشور را تا جای ممکن در عمل نشان دهم.

امیر حسین ثابتی با بیانیه ای جواب داد

در همین راستا، همانطور که قبل از انتخابات نیز به مدارس و مساجد مختلف رفتم و حضورم در بین مردم مستمر بود، بعد از انتخابات و در طول دوره حضور در مجلس نیز به این رویه ادامه خواهم داد.

۲. بر دو وعده اصلی خود (شفافیت و دیپلماسی اقتصادی) که در ایام تبلیغات پیرامون آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده بودم، وفادار خواهم بود و شروع به کار خود را نیز نه از خرداد ۱۴۰۳ بلکه از لحظه اعلام رسمی نتیجه انتخابات می‌دانم و برای به ثمر رساندن آنها، مشورت‌ها و جلسات تخصصی خود را آغاز کرده ام.

۳. اکنون به عنوان جوان‌ترین منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس دوازدهم بار سنگین تری را نسبت به سایر منتخبان بر دوش خود احساس کنم، زیرا توقع بسیاری از رای دهندگان نیز به همین خاطر بیشتر است؛ لذا صمیمانه از شما می‌خواهم همانطور که در ایام انتخابات به یاری ام آمدید و در معرفی و رای آوری بنده موثر بودید از این به بعد نیز مرا از کمک‌های فکری، مشورتی و... خود محروم نسازید. زیرا نگاهم به مردم فقط محدود به شب انتخابات نیست بلکه معتقدم مشارکت مردم در امور مختلف باید دائمی، مستمر و فراتر از مساله انتخابات باشد. (راه‌های ارتباطی از طریق صفحات و کانال هایم در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد)

۴. براساس مشاهدات میدانی، بخش قابل توجهی از کسانی که به اینجانب رای دادند نیرو‌های انقلابی و وفاداری بودند که در تمامی بزنگاه ها، در میدان حضور دارند که از آن‌ها به طور خاص سپاسگزارم، اما برخلاف برخی محاسبات، بخشی از رای دهندگان به بنده حقیر نیز عزیزانی بودند که در ظاهر، شباهت‌های کمتری با آن‌ها وجود دارد، اما به هر علت لطف داشته و به اینجانب اعتماد کردند؛ لذا به خوبی می‌دانم که دیگر فقط نماینده دوستان و همفکرانم نیستم و به همین خاطر تلاش خواهم کرد تا هرآنچه که مورد رضایت خدا، به سود عموم مردم و در راستای منافع ملی است را در اولویت گذاشته برای تحقق آن‌ها تلاش کنم. در پایان امیدوارم عملکرد مجلس دوازدهم مشکل گشا و امیدآفرین باشد تا نتیجه آن در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس سیزدهم آشکار شود. از همه شما تقاضای دعای خیر برای موفقیت و عاقبت به خیری دارم.

امیرحسین ثابتی منفرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی