انتقاد لیبرمن قاتل از کابینه نتانیاهو کودک کش


انتقاد لیبرمن قاتل از کابینه نتانیاهو کودک کش

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی امروز(دوشنبه) بار دیگر در سخنانی به شدت از عملکرد کابینه نتانیاهو در جریان جنگ غزه انتقاد کرد و این کابینه را به دلیل شکست‌های متوالی، «کابینه صفرها» نامید.

به نقل از خبرگزاری سما، « آویگدور لیبرمن » رهبر حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد: در ارتباط با جنگ، بار دیگر اعلام می‌کنم که کابینه به پایان راه خود رسیده است.

وی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل شکست‌های متوالی در پرونده‌های مختلف، کابینه صفرها خطاب کرد.

لیبرمن ادامه داد: آنچه در غزه رخ می‌دهد جنگ نیست؛ چرا که جنگ خیلی وقت پیش پایان یافته است. ارتش هر از گاهی یک گام رو به جلو برمی‌دارد و دو گام به عقب باز می‌گردد. ما هزینه سنگینی را پرداخت می‌کنیم زیرا کابینه به وعده‌هایش عمل نمی‌کند.

انتقاد لیبرمن قاتل از کابینه نتانیاهو کودک کش

وی همچنین از اختلافات شدید میان مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده و اغلب صهیونیست‌ها، نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند.

همچنین بر اساس نظرسنجی انجام شده اخیر توسط مرکز تحقیقات «لازار» که برای روزنامه صهیونیستی «معاریو» صورت گرفت، ۵۳ درصد از شرکت کنندگان در پاسخ به این سوال که آیا رژیم اشغالگر در جنگ علیه نوار غزه پیروز شده یا شکست خورده است، گفتند که هنوز پیروز نشده است.

۲۲ درصد از شرکت کنندگان هم گفتند که رژیم صهیونیستی در این جنگ شکست خورده است. هشت درصد دیگر اعلام کردند که رژیم اسرائیل به شدت در جنگ علیه شکست خورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی