16 تا 18 ؛ زمان اوج تصادفات فوتی موتورسواران در تهران


16 تا 18 ؛ زمان اوج تصادفات فوتی موتورسواران در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، بازه زمانی 16 تا 18 عصر را با 20 درصد بیشترین زمان وقوع تصادفات فوتی موتورسواران اعلام کرد.

16 تا 18 ؛ زمان اوج تصادفات فوتی موتورسواران در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص ساعت تصادفات فوتی در شهر تهران اظهار داشت: وقتی ساعات تصادفات موتورسواران را در شهر تهران بررسی می کنیم درمی یابیم که ساعات 16 تا 18 با 20 درصد بیشترین زمان وقوع تصادفات فوتی موتورسواران است.وی افزود: حدود 43 درصد از موتورسواران شهر تهران از این وسیله برای کار و امرار معاش استفاده می کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی از موتورسواران در گرمای تابستان و سرمای زمستان به کار خود ادامه می دهند که این خستگی در تصادفات آنان بسیار تاثیر می گذارد.سرهنگ مومنی افزود: ساعات 7 تا 9 صبح نیز 10 درصد تصادفات موتورسواران را در شهر تهران به خود اختصاص داده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بالاترین علت تصادفات در شهر تهران با 42 درصد نیز مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است؛ یعنی راننده با سرعت غیر مجاز تردد کرده و در مواجهه با مانعی بر سر راه مجبور به تغییر مسیر ناگهانی می شود که باعث تصادفات فوتی و واژگونی ها می گردد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه