امکان ثبت شکایات نامزدها فراهم شد


امکان ثبت شکایات نامزدها فراهم شد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان گفت: نامزدهای انتخابات می‌توانند شکایات خود را به همراه مستندات تا ۱۷ اسفندماه جاری در بستر سامانه داوطلب ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
محمد جواد محمدی در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و رعایت اخلاق انتخاباتی داوطلبین،با اشاره به تبصره ۱ ماده ۸۶ قانون انتخابات، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌توانند شکایات خود را به همراه مستندات تا ۱۷ اسفند در بستر سامانه داوطلب ارایه کنند.

وی با انتقاد از اظهار نظرهای کذب و بدون سند از ناحیه‌ برخی از نامزدها و هواداران آنان که موجب انحراف اذهان افکار عمومی می‌شود، افزود: همه‌ این عزیزان را دعوت می‌کنیم در چارچوب قانون حرکت کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه سامانه«مردم ناظر» همچنان فعال بوده و مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی مجریان و ناظران را به شورای نگهبان اطلاع دهند، تصریح کرد: از آنجا که بررسی صلاحیت‌ها تا امضای اعتبارنامه ادامه دارد، بنابر این اگر مردم موارد مستند از تخلف نامزدها دارند را در سامانه مردم ناظر اعلام کنند.

محمدی تاکید کرد: شورای نگهبان مُر قانون را ملاک عمل در انتخابات قرار داده و در راستای دفاع از حق الناس و تحقق سلامت در انتخابات با تخلفات در همه سطوح و اقشار برخورد و پنج نفر از روسای ادارات که بیطرفی را در انتخابات نقض کرده بودند به مراجع ذیربط و آقای استاندار اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این راستا چهار نفر از متخلفان از پست مسوولیتی خود برکنار شدند و همچنین یکی از اعضای هیات نظارت بخش که در انتخابات بیطرفی را نقض کرده بود از هیات نظارت برکنار شده و به برخی نامزدها و ستادها برای رعایت قانون انتخابات تذکر دادیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج