پیام مهم سعید آذری به هواداران سپاهان


پیام مهم سعید آذری به هواداران سپاهان

در چند روز گذشته هواداران سپاهان در فضای مجازی خواستار آمدن سعید آذری به جای منوچهر نیکفر شدند.

سعید آذری پستی خطاب به سپاهانی ها منتشر کرد. سعید آذری در این پست نوشت:

هواداران محترم باشگاه بزرگ سپاهان اصفهان شیرهای طلایی ایران

با سلام

پیامهای پر مهر و محبت شما بانوان و آقایانی که من کمترین را شرمنده محبت بی پایان خود نمودید به تمامی دیدم و خواندم و از اینکه توانسته‌ام در سایه لطف خداوند جایگاهی نزد شما عزیزان داشته باشم به خود می بالم .

عزیزانم شاید گفتن این حقیقت که در هر باشگاهی هواداران یکی از تاثیر گذارترین عوامل موفقیت هستند تبدیل به کلیشه شده باشد ولی این واقعیتی است که انکار کردن آن یا از روی نا اهلی یا بی دانشی اتفاق میافتد و در این بین سپاهان جایگاهی ویژه دارد.

سعی میکنم طفره نروم و در نهایت ادب و خضوع با شما گفتگو کنم.

سپاهان گم گشته ای ندارد چون شما خانواده بزرگ آن هستید برای بازگشت به دوران افتخارات طلایی نیز هیچ گونه کم ‌کاستی در حال حاضر در میان نیست ، هر چه یک باشگاه برای موفق شدن نیاز دارد سپاهان یک‌جا همه را دارد.

سرمربی با دانش ، بازیکنان توانمند ، کادر مدیریتی فرهیخته و امکانات بی نظیر و اسپانسری قدرتمند با رهبری که میداند از باشگاه چه میخواهد و از همه مهمتر مردمی عاشق، زنان و مردان دیار نصف جهان که عاشقانه تیمشان را دوست دارند.

در مقطع کنونی تنها یک نیرو می تواند طلایه دار موفقیتهای آتی ‌ودر دسترس سپاهان باشد . اتحاد . واژه ای قدرتمند و مهم‌، اسلحه ای برنده و کارگشا برای کسب موفقیت.

بنا ندارم بهانه بیاورم چون میدانم حضور در باشگاههای بزرگ مانند سپاهان ، ذوب آهن ، استقلال ، پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان افتخاری است که نصیب کمتر مدیری در ایران می شود ، مخصوصا برای من که هیچگاه بر سر مردم که‌ما را بزرگ کرده اند منت نگذاشته و نخواهم گذاشت، برای همچون منی که همواره اعلام کرده ام حضورم در باشگاههای بزرگ یک فرصت بی نظیر حرفه ای و البته مالی برای رسیدن به در آمدی پاک شرافتمندانه و قابل توجه است . در سپاهان بودن فرصتی است بی نظیر.

ولی در حال حاضر تنها خواسته من از شما این است که متحدتر از همیشه به حمایت از کادر فنی ، بازیکنان، مدیران محترم باشگاه و کارخانه بویژه آقایان نیک‌فر و طیب نیا و مورایس بپردازید کلید طلایی موفقیت شیران طلایی اصفهان فقط و فقط اتحادی است همه جانبه و با تمام انرژی.

لذا استدعا دارم امروز با نیرویی مضاعف در کنار قهرمانان خود باشید ، قهرمان وقتی در اوج است که هست، وقتی انرژی خود را از دست رفته میبینید شما را می طلبد برای یاری. پس ، امروز فراتر از هر نامی در نقش جهان به تشویق بازیکنان و باشگاه سپاهان بپردازید و تلاش کنید حول محور اتحاد از تفرقه دور بمانید. تا تقدیر من چه باشد.

پیام مهم سعید آذری به هواداران سپاهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید