رمزگشایی از هدف پوتین از افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان


رمزگشایی از هدف پوتین از افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان اظهار داشت که رئیس‌جمهور روسیه با افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان درباره حمله به پل کریمه، سعی دارد تفرقه ایجاد کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان امروز (یکشنبه) گفت «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان درباره حمله به پل کریمه، سعی دارد تفرقه ایجاد کند.

خبر مرتبط
جنجال فایل صوتی لو رفته افسران ژرمن/آلمان به جنگ روسیه می‌رود؟

اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد افشای گفت‌وگوی بین افسران ارشد آلمان نشان می‌دهد که برلین در حال آماده‌سازی جنگ با روسیه است.

به گزارش روزنامه بارونز، پیستوریوس با بیان اینکه روسیه می‌خواهد «از این صوت ضبط‌شده برای بی‌ثبات و ناآرام کردن» آلمان استفاده کند، ابراز امیدواری کرد که پوتین در این امر موفق نشود.

در روز جمعه «مارگاریتا سیمونیان» سردبیر راشاتودی متن یک گفت‌وگو بین افسران ارشد نیروی هوایی آلمان را منتشر کرد که در آن درباره کمک به اوکراین و حمله به پل کریمه کریمه صحبت شده است.

خبر مرتبط
آلمان به وحشت افتاد/ سیستم بهداشت آماده مواجهه با یک درگیری نظامی باشد

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت آلمان گفت، کشور باید سیستم بهداشت و درمان را طوری ارتقا دهد که بتواند در مواجهه با شرایط بحرانی مانند یک پاندمی جدید یا یک درگیری نظامی آماده باشد.

پیش‌تر سخنگوی وزارت دفاع آلمان اذعان کرد افشای مکالمه صوتی میان افسران نظامی این کشور درباره کمک به کی‌یف در حمله به پل کریمه «واقعی» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم