محمدجواد حق‌شناس: همه می‌دانستند انتخابات سردی خواهد بود


محمدجواد حق‌شناس: همه می‌دانستند انتخابات سردی خواهد بود

یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب معتقد است همه می‌دانستند انتخابات برگزار شده، سردترین انتخابات بعد از انقلاب ایران خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدجواد حق‌شناس، چهره سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اعتمادملی، در رابطه نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میزان اقبال مردم به این انتخابات گفت: همه افراد سیاسی و غیر سیاسی می‌دانستند که این انتخابات مجلس، سردترین انتخابات بعد از انقلاب ایران خواهد بود.

او افزود: به دلیل عزمی که برای خالص سازی و یکدستی حاکمیت از سوی حلقه‌های قدرت در ایران در این انتخابات وجود داشت مردم هیچ امیدی به صندوق‌های رای نداشتند و این پیام را به ملت ایران دادند که چه آنها مشارکت داشته باشند و چه نه، صندوق رای در زندگی و سرنوشت آنها تاثیری نخواهد داشت.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ملت ایران با هوشمندی پاسخ نهادهای تندرو در ایران را دادند، افزود: ملت ایران با هوشمندی در این انتخابات ثابت کردند که نقش مجلس گرم کن را دیگر در انتخابات ها اجرا نخواهند کرد.

او ادامه داد: باتوجه به عملکرد دولت و تصمیم‌گیران کشور در انتخابات اخیر کاملا مشخص بود طیفی که وارد مجلس دوازدهم می‌شوند پایداریچی هستند و با حداقل ترین مشارکت مردم تلاش می‌شود این افراد تندرو قدرت بگیرند. گروه پایداری حتی صحنه انتخابات را از چنگ قالیباف، حدادعادل و باهنر هم درآورد.

حق شناس در رابطه با همراهی محمد خاتمی با غالب افراد جامعه که در انتخابات شرکت نکردند، افزود: جریان اصلاح‌طلب مبتنی بر قدرت صندوق رای شکل گرفته و خاتمی با صندوق رای قهر نکرده است بلکه صندوق رأی وجود نداشت که خاتمی یا هر شخصیت دیگری بخواهد با آن قهر کند. صندوق رأیی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه ‌فرنگی دارد؟

او در پایان افزود: عصر خالص‌سازی و آغاز آن از زمان به قدرت رسیدن ابراهیم رییسی شروع شد و با این انتخابات هم به رادیکال ترین شکل خود رسید.

منبع : منبیان
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن