اجرای 5 عملیات حزب‌الله لبنان علیه ارتش اسرائیل


اجرای 5 عملیات حزب‌الله لبنان علیه ارتش اسرائیل

اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان از اجرای 5 عملیات نظامی علیه ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای متعدد اعلام کرد که «در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه آنها، پنج عملیات را امروز علیه ارتش اسرائیل انجام داده است».

در این بیانیه‌های جداگانه مقاومت اسلامی لبنان آمده است:

-ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه (به وقت لبنان): «مجاهدین مقاومت اسلامی پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیما آن را مورد اصابت قرار دادند».

خبر مرتبط
انتقاد تند و تیز «بورل» از جنایت اخیر اسرائیل در غزه

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل را غیرقابل توجیه خواند و گفت: مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

- ساعت ۱۶:۴۰ بعدازظهر شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی پایگاه راهب را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً به وی اصابت کردند».

- در ساعت ۱۵:۲۰ بعدازظهر شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی اردوگاه الزعوره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند».

- ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف پایگاه جل العلم با سلاح موشکی هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند».

- در ساعت ۰۵:۴۰ بامداد امروز شنبه: «مجاهدین مقاومت اسلامی، فرماندهی بخش تازه ایجاد شده در لیمان را هدف حمله هوایی پهپادهای قرار دادند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !