مذاکرات آتش بس غزه فردا در قاهره آغاز می‌شود


مذاکرات آتش بس غزه فردا در قاهره آغاز می‌شود

تلویزیون مصر امروز (شنبه) به نقل از یک مقام بلندپایه این کشور گزارش داد که مذاکرات آتش‌بس برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار تحت محاصره و اشغالی غزه، فردا یکشنبه در قاهره از سر گرفته خواهد شد.

مذاکرات آتش بس غزه فردا در قاهره آغاز می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ این مقام مصری که خواست نامش فاش نشود، گفت که مذاکرات جاری برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه فردا در قاهره ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به «پیشرفت» در مذاکرات برای اعلام آتش‌بس در غزه قبل از ماه رمضان، گفت: همه طرف‌ها در مذاکراتی که فردا آغاز می‌شود، شرکت خواهند کرد.

در حالی که تلاش کشور‌های میانجی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که طی روز‌های آتی حملات گسترده‌ای به رفح انجام خواهد داد؛ حملاتی که با چراغ سبز دولت «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده صورت می‌گیرد.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و آوارگان در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، مواد غذایی و امکانات حداقلی برای زندگی مواجه هستند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با محاصره شدید نوار غزه، از ورود کمک‌های بشردوستانه بین المللی به این منطقه جلوگیری می‌کند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گلچین اشعار ترکی کوتاه و دو بیتی زیبا + مجموعه برگزیده شعر ترکی با موضوعات مختلف