زاکانی پای صندوق رای: مردم برای تغییر حتماً پای صندوق‌های رای حاضر شوند


زاکانی پای صندوق رای: مردم برای تغییر حتماً پای صندوق‌های رای حاضر شوند

شهردار تهران گفت: مجلس محل فوق العاده مهمی است و مردم برای تغییر حتماً پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

زاکانی پای صندوق رای: مردم برای تغییر حتماً پای صندوق‌های رای حاضر شوند

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز (جمعه،‌ 11 اسفندماه) در حاشیه حضور در انتخابات در مسجد النبی تهران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات امروز، گفت: بسیار خوشنودم که خدا این توفیق را داد در این روزی که مجس که در راس امور و از همه ارکان مهم‌تر است، تکلیف می‌شود، به تعبیر امام عظیم الشن و رهبر عزیزمان ترکیب آن تعیین شده و می‌تواند با تصمیمات خود منشأ استقلال، پیشرفت و آبادانی کشور قرار گیرد.


وی ادامه داد: مجلس می‌تواند با تصمیمات جدی خود می‌تواند شرایطی متفاوت از شرایط فعلی را ایجاد کرده و به سمت قله‌ها و افتخارات کشور را هدایت کند.زاکانی تأکید کرد: به عنوان کسی که چهار دوره در مجلس حضور داشتم و حال و هوای مجلس را بیش از ۱۳ سال تجربه کردم، می‌توانم خدمت همه مردم عزیز عنوان کنم که مجلس محل فوق العاده مهمی است و برای تغییر حتماً پای صندوق‌های رای حاضر شوید.


نماینده اسبق مجلس خطاب به مردم با بیان اینکه حتماً نظر خود را عنوان کنید، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات هر نظری دارید عنوان کنید چون اگر شما نظر خود را نگویید آنگاه نظر دیگری که همراه یا متفاوت با شماست ممکن است با شما متفاوت باشد و نتوانید سلیقه خود را به طور خاص اعمال کنید.

وی خطاب به رای اولی‌ها عنوان کرد: رای اولی‌ها در انتخابات شرکت کنند و یک تجربه سیاسی بسیار شیرین را برای خود داشته باشند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: حضور مردم از ابتدای صبح در صف‌های شرکت در انتخابات نشان دهنده شور و شوق آن‌ها و تاسی به فرمایش رهبر عزیزتر از جانمان که فرمودند حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است. به این معنا که مردم منشا تغییر و تاثیر در مردم سالاری دینی هستند و حضور مردم است که می‌تواند قوام‌بخش و آینده‌ساز کشور باشد.

وی ادامه داد: از همه دعوت می‌کنم تا هرچه زودتر در انتخابات شرکت کنند و تکلیف و حق خود را ادا کنند تا بهبود شرایط را برای کشور به ارمغان بیاورند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی