وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 12 اسفند 1402


وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 12 اسفند 1402

آیا مدارس شنبه 12 اسفند 1402 تعطیل است ؟ کدام مدارس 12 اسفند تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

به دلیل برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند، احتمال اینکه فعالیت‌های انتخابیه در مدارس باعث تعطیلی آنها شود وجود دارد.

براساس اخبار منتشر شده در استان مشهد ، تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ برای مناطقی که در مدارس انتخابات و حوزه انتخابیه هستند صورت خواهد گرفت.

طباطبایی، رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی:با توجه به پیش‌بینی طول کشیدن فرایند انتخابات تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه و زمان‌بر بودن فرایند شمارش آرا تا عصر روز شنبه در حوزه‌های انتخاباتی شهر مشهد، مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند، تعطیل هستند.

ساعت ۱۲ شب، شعب اخذ رأی بسته می‌شود و طبق قانون بیشتر از یک روز نمی‌شود انتخابات طول بکشد و تنها از ساعت ۱۲ به بعد از کسانی که از قبل در شعبه بوده‌اند، رأی‌گیری می‌شود.

یادآوری میشود تاکنون اعلامیه رسمی‌ای درباره تعطیلی مدارس شنبه و یکشنبه در سایر استان ها ارائه نشده است، با این وجود در صورت تعطیل شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

کدام مدارس شنبه 12 اسفند تعطیل است ؟

با توجه به اینکه فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تا ساعت پاسی از شب روز جمعه ۱۱ اسفند طول می کشد و روند شمارش آرا تا عصر روز شنبه ۱۲ اسفند زمان می برد، احتمالا بعضی از مدارس تعطیل بشوند.

برای بسیاری این سوال مطرح شده است که کدام مدارس یک روز بعد از رای گیری انتخابات تعطیل است؟ آیا امکان تعطیلی همه مدارس وجود دارد؟

تا این لحظه به طور قطع اطلاعیه مبنی بر تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۲ اسفند برای حوزه هایی که انتخابات در آنجا برگزار می شود صادر نشده است.

در هر صورت اطلاع رسانی دقیق به سمع و نظر شما خواهد رسید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش 11برابری درآمد عملیاتی صنعت خودرو و قطعات