مصرف گاز در قزوین رکورد زد!


مصرف گاز در قزوین رکورد زد!

به گزارش رکنا ازقزوین؛ علی حجتی‌پور گفت: در 7 اسفند ماه استان قزوین با مصرف 19 میلیون و 270 هزار متر مکعب گاز نسبت به روز قبل یک میلیون و 300 هزار متر مکعب گاز بیشتر مصرف کرد و به بالاترین...

به گزارش رکنا ازقزوین؛ علی حجتی‌پور گفت: در 7 اسفند ماه استان قزوین با مصرف 19 میلیون و 270 هزار متر مکعب گاز نسبت به روز قبل یک میلیون و 300 هزار متر مکعب گاز بیشتر مصرف کرد و به بالاترین میزان مصرف گاز در سال جاری رسید.

وی علت افزایش مصرف گاز را در کاهش شدید دما و تداوم آن دانست و افزود: با برودت هوا دمای هوا در سراسر استان کاهش یافته و در برخی مناطق بارندگی داشته‌ایم که همین عامل، علت افزایش مصرف گاز و افت فشار آن شده است.

حجتی‌پور با بیان این مطلب که مردم بافرهنگ قزوین همواره با توجه به مصرف بهینه گاز طبیعی و مصرف صرفه‌جویانه به حفظ مجموعه پایداری گاز طبیعی کمک کرده‌اند، تأکید کرد: از شهروندان محترم می‌خواهیم با تنظیم دمای منازل بین 18 تا 21 درجه، استفاده از لباس‌های گرم در منزل، انسداد دریچه‌های کولر و استفاده از پرده‌های ضخیم برای درها و پنجره‌ها و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق های بلا استفاده از هدررفت دما پیشگیری کرده و همچنان به کمک و توجه خود به شرکت گاز برای حفظ و پایداری جریان گاز در تمام نقاط استان ادامه دهند.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین


مصرف گاز در قزوین رکورد زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن