پای رضا عطاران به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز شد


پای رضا عطاران به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز شد

آنچه تا اینجا روایت «دفتر یادداشت» را جذاب کرده، کاراکتر اصلی آن یعنی ایرج با بازی رضا عطاران است.

آنچه تا اینجا روایت «دفتر یادداشت» را جذاب کرده، کاراکتر اصلی آن یعنی ایرج با بازی رضا عطاران است. «دفتر یادداشت» در واقع یادگاری است که خواهر ایرج برایش به یادگار گذاشته و از او خواسته تا همه چیز را در آن یادداشت کند و جلوی فراموشی‌اش را بگیرد. تنها توصیه خواهرانه‌اش هم این است: «با خانم‌ها محترمانه رفتار کن.»

این توصیه‌ای است که در همان قسمت ابتدایی می‌توان حدس‌هایی درباره دلیلش زد. ایرج واقعا در ارتباط با زنان اطرافش چالش‌های جدی دارد! سریال دفتر یادداشت در ژانر کمدی - جنایی این روز‌ها توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند. موضوع جالب، ژانر کمدی، بازی‌ها جذاب رضا عطاران، حسن معجونی، سوگل خلیق و ...، کارگردانی و شخصیت پردازی و دیگر ویژگی‌های مثبت این سریال، توانسته مخاطبان را مجاب به پیگیری این سریال کند.

داستان دفترچه یادداشت درباره دو دوست به اسم ایرج و محمد است که از دوران کودکی، به دنبال حل پرونده‌های جنایی بودند و پس از یک روز، پای آن‌ها به طور ناخواسته، به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. این پرونده، وقایع خطرناک‌تری را به همراه دارد و ماجرا پیچیده‌تر از آنچه که به آن اشاره شده، می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان