گفتگوی علی سرابی با تالار وحدت به کجا رسید؟


گفتگوی علی سرابی با تالار وحدت به کجا رسید؟

علی سرابی که مدتی است قصد دارد نمایشی تازه را روی صحنه بیاورد، درباره وضعیت اجرای آن می‌گوید: ایده‌ال گروه ما این بود که نمایش‌مان را اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۳ در تالار وحدت اجرا کنیم، ولی گویا تالار در آن تاریخ، برنامه‌های دیگری دارد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر ادامه می‌دهد: نمایش تازه‌ای که قصد اجرای آن را داریم، یک متن انگلیسی است که تا به حال در کشور ما اجرا نشده و از مدت‌ها پیش مجوز اجرای آن را از مرکز هنر‌های نمایشی گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم زودتر آن را روی صحنه بیاوریم تا طراوت و تازگی آن حفظ شود.

سرابی اضافه می‌کند: این نمایش ویژگی‌هایی دارد که فقط در تالار وحدت قابل اجراست. برای ما بهترین حالت این بود که آن را بهار آینده در ماه‌های اردیبهشت و خرداد روی صحنه ببریم، ولی تالار وحدت در آن تاریخ برنامه‌های دیگری دارد و گروه‌های دیگری قبل از ما، نوبت اجرا گرفته‌اند و مدیران تالار نتوانستند زمانی را برای اجرای ما در نظر بگیرند.

او ادامه می‌دهد: درخواست بعدی ما، اجرای این نمایش در فصل پاییز و زمستان است که امیدواریم با مساعدت مدیران تالار وحدت، بتوانیم آن را روی صحنه ببریم.

علی سرابی آخرین بار نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر را با با بازی ریما رامین‌فر، مارال بنی آدم، پژمان جمشیدی و خودش در تالار وحدت روی صحنه برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها