خیابان های پایتخت لغزنده اند / از تردد غیر ضروری اجتناب کنید!


خیابان های پایتخت لغزنده اند / از تردد غیر ضروری اجتناب کنید!

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص رانندگی در شرایط برف و بارانی توضیح گفت: سخت ترین حالت برای رانندگی زمانی است که با شرایط برفی در سطح معابر شهری و...

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص رانندگی در شرایط برف و بارانی توضیح گفت: سخت ترین حالت برای رانندگی زمانی است که با شرایط برفی در سطح معابر شهری و جاده ها روبرو هستیم لذا توصیه پلیس این است که در زمان بارش برف و یخزدگی معابر از تردد های غیر ضروری خود داری کرده و در صورت امکان در خانه بمانند.

سرهنگ مومنی افزود: رانندگان عزیزی که قصد تردد در معابر شهری و جاده ای را دارندباید از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خو مطمئن بوده و نسبت به سلامت تجهیزات زمستانی خودرویشان مانند برف پاک کن ها، عاج لاستیک ها و چراغ های وسیله نقلیه اطمینان حاصل نمایند.

وی گفت : توصیه دیگر ما به شهورندان این است که در این شرایط با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده تا شاهد ترافیک های شدید در خیابان های پایتخت نباشیم.

سرهنگ مومنی افزود : رانندگان در صورت خلوتی معابر و تاریکی هوا با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از ترمز های ناگهانی نیز جدا خودداری نمایند .


خیابان های پایتخت لغزنده اند / از تردد غیر ضروری اجتناب کنید!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان