این مرد رمال را می شناسید ؟! / به زن و مرد رحم نمی کرد ! + عکس و شگردش


این مرد رمال را می شناسید ؟! / به زن و مرد رحم نمی کرد ! + عکس و شگردش

به گزارش رکنا، ساعت 9صبح سوم اسفند مرد جوانی با مراجعه به پلیس از پیرمرد رمالی شکایت کرد که مدعی بود با حیله گری و نیرنگ بازی او را فریفته و برای گره گشایی از مشکلش مبلغ 15 میلیون تومان...

به گزارش رکنا، ساعت 9صبح سوم اسفند مرد جوانی با مراجعه به پلیس از پیرمرد رمالی شکایت کرد که مدعی بود با حیله گری و نیرنگ بازی او را فریفته و برای گره گشایی از مشکلش مبلغ 15 میلیون تومان دریافت کرده است.

به دنبال دریافت این شکایت بلافاصله گروهی کارآزموده از افسران دایره اطلاعات و امنیت کلانتری با دستور سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد)وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای قضایی از قاضی کیانی عملیات دستگیری این رمال فریبکار را با شیوه نفوذی آغاز کردند.

آنان ابتدا به همراه شاکی پرونده و در پوشش مشتری به پاتوق رمال رفتند و ازآن چه می دیدند حیرت زده شدند. این مرد که نام حدود 200 تن از مشتریان خود را در یک دفتر ثبت کرده بود انواع و اقسام لوازم مانند نعل اسب ،شمشیر، شمع، کارد کثیف، قفل، تکه های فلزی و پارچه ای و... را روی یک پارچه سفید بزرگ پهن کرده بود و ادعا می کرد همه کارهایش را اجنه برایش انجام می دهند!

ادامه بررسی های نامحسوس پلیس بیانگر آن بود که رمال 70 ساله که در بولوار ادیب سکونت دارد، برای از بین بردن نحسی، متقاضیان گره گشایی را ترغیب به کشتن3 گوسفند می کرد وآن ها برای هر راس گوسفند باید مبلغ 4 میلیون تومان به رمال می دادند.

او همچنین بنا به ادعای یکی از شاکیان،با گرفتن 15 میلیون تومان دستمزد، ادعا می کرد لوازم داخل سطل را که با چاقو درون آب به هم زده از سوی اجنه برایش ارسال شده است.

در همین حال و با جمع آوری اسناد ومدارک موجود ،این مرد حیله گر،توسط عوامل انتظامی دستگیر و به همراه آلات و ادوات رمالی به دادسرای عمومی وانقلاب ناحیه 7 مشهد منتقل شد.

بررسی های قضایی در این باره با دستورات ویژه قاضی بهشتی(معاون دادستان مرکز خراسان رضوی)آغاز شده است.

منبع: روزنامه خراسان


این مرد رمال را می شناسید ؟! / به زن و مرد رحم نمی کرد ! + عکس و شگردش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق