آیا نکونام از خرید‌های نیم فصل استقلال راضی است؟


آیا نکونام از خرید‌های نیم فصل استقلال راضی است؟

مربی استقلال می‌گوید همه بازیکنان این تیم نمایش خوبی مقابل سپاهان داشتند.

استقلال امروز (سه شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست داد. جواد نکونام، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر نشد. محمد نوازی، دستیار او با حضور در نشست خبری گفت: از هواداران عزیزمان که در این سرما به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. فوتبال خوبی بازی کردیم و به سه امتیاز با ارزش رسیدیم. از دروازه‌بان تیم تا بقیه بازیکنان، از همه آن‌ها بخاطر تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. بازیکنان به خوبی توانستند آن چه آقا جواد گفته بود را در زمین‌پیاده کنند.

او درباره دلایل غیبت جواد نکونام در نشست‌های خبری گفت: ایشان به من دستور دادند و من آمدم. خودشان با شما هماهنگ می‌کنند و صحبت می کنند!

مربی استقلال درباره تیم سپاهان نیز گفت: به نظر من سپاهان تیم خیلی خوب و پر مهره‌ای بود که توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم قرار بود در زمین خودمان ایستا بازی کنیم و موقعیت‌های خوبی کسب کردیم که به گل منجر شد. نیمه اول هم اگر اشتباه نکنم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد اما از او ممنونیم و داور توانست خوب این بازی سخت را مدیریت کند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا از عملکرد خریدهای استقلال در نیم فصل لیگ رضایت دارد یا خیر و اینکه آیا بازیکنی مد نظر او بوده که باشگاه موفق به جذب آن‌ها نشده است، خاطرنشان کرد: فصل نقل و انتقالات تمام شد و مردم دیدند چه مشکلاتی داشتیم و چه اتفاقاتی برای تیم افتاد. بازیکنان ما امروز تلاش زیادی داشتند و ما مدیون بازیکنان‌مان هستیم. همه نمایش خوبی داشتند که جای تشکر دارد. بازی‌های مهمی داریم و بازی به بازی به هدفمان نزدیک می‌شویم. امیدوارم آنچه تماشاگران انتطار دارند را برآورده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت