تردد موتورسیکلت در معابر البرز ممنوع شد + جزییات و علت


 تردد موتورسیکلت در معابر البرز  ممنوع شد + جزییات و علت

به گزارش رکنا، سرهنگ حمدله رحمتی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: از صبح امروز نمک پاشی در معابر درون شهری استان البرز که دچار یخ زندگی شده بودند انجام شده اما همچنان خیابان...

به گزارش رکنا، سرهنگ حمدله رحمتی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: از صبح امروز نمک پاشی در معابر درون شهری استان البرز که دچار یخ زندگی شده بودند انجام شده اما همچنان خیابان ها لغزنده است .

وی با بیان اینکه برابر ماده 169 آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تردد موتورسیکلت و دوچرخه در زمان بارندگی و لغزنده بودن راه ها ممنوع است، اضافه کرد: به دلیل لغزنده بودن سطح معابر تردد موتورسیکلت و دوچرخه سواران ممنوع است.

رئیس پلیس راهور البرز اضافه کرد:. با توجه به عدم وجود سطح اتکای کافی لاستیک‌ها و لغزنده بودن مسیر و احتمال بروز خطرات جدی مانند واژگونی، وقوع تصادفات و حوادث مختلف، راکبان موتورسیکلت و دوچرخه از تردد در زمان بارندگی و لغزنده بودن معابر خودداری کنند.

رحمتی پور بیان کرد: با توجه به شرایط بارش، دید رانندگان و عابران ضعیف تر از حالت عادی است ضمن آنکه در وضعیت لغزندگی معابر،سرعت توقف وسایل نقلیه نسبت به شرایط عادی کمتر است .

سرهنگ رحمتی پور افزود: در این شرایط، سرعت خودرو ها می بایست کمتر از سرعت در شرایط عادی و جاده های خشک باشد و از گردش‌های ناگهانی خودداری و فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه را رعایت کنند.

وی بیان کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند ضمن آنکه فشار باد لاستیک‌های خودروها را تنظیم نمایند.


 تردد موتورسیکلت در معابر البرز  ممنوع شد + جزییات و علت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج