قاتل مدل معروف اینستاگرامی دستگیر شد


قاتل مدل معروف اینستاگرامی دستگیر شد

به گزارش رکنا، ۱۲ سپتامیر امسال، وقتی خانواده مالیسا مونی مدل ۳۱ ساله معروف اینستاگرامی و مشاور املاک لس آنجلسی از ناپدید شدنش نگران شدند، به آپارتمانش در مرکز لس آنجلس رفتند. آنها وقتی وارد...

به گزارش رکنا، ۱۲ سپتامیر امسال، وقتی خانواده مالیسا مونی مدل ۳۱ ساله معروف اینستاگرامی و مشاور املاک لس آنجلسی از ناپدید شدنش نگران شدند، به آپارتمانش در مرکز لس آنجلس رفتند. آنها وقتی وارد خانه شدند، ردی از خون در آشپزخانه دیدند که آنها را به سوی یخچال کشاند. آنها وقتی در یخچال را باز کردند با صحنه فجیع و هولناکی مواجه شدند.

خانواده مالیسا بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند. پلیس خود را به صحنه جنایت رساند و تحقیقات را آغاز کرد. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که دست‌ها و پاهای مالیسا بسته شده و سر، گردن، تنه، بازوها، مچ‌ها و مچ پا دچار آسیب‌های شدید شده‌اند. همچنین تلفن و لپ تاپ ملیسا به همراه یک کیف دستی از آپارتمانش به سرقت رفته است. جسد بعد از اقدامات اولیه در صحنه جرم به پزشکی قانونی منتقل شد.

بر اساس گزارش کالبد شکافی بخش معاینه پزشکی لس‌آنجلس، در بدن ملیسا ضربه‌های شدید، از جمله خراشیدگی، پارگی و کوفتگی در اطراف سر و گردن، بدن و اندام‌های او وجود دارد، در خونش آثاری از کوکائین دیده شده و همچنین علت مرگر خفگی بوده است. به گفته خانواده ملیسا او ۲ ماهه باردار بوده است، اما پزشکی قانونی در این مورد چیزی اعلام نکرده است.

پلیس اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری قاتل آغاز کرد. بر اساس فیلم‌هایی از دوربین‌های مداربسته مشخص شد که ۲ روز قبل از کشف جسد مردی با ملیسا وارد خانه شده و بعد از مدتی در حالی که یک کیسه پلاستکی در دست دارد از خانه خارج شده است.

بر اساس گفته‌های خانواده ملیسا قاتل رمز گوشی ملیسا را دارد، چرا که از تلفن همراهش در روزهایی که ملیسا ناپدید شده بود، پیام‌های عجیبی از او دریافت می‌کردند.

به این ترتیب چهارشنبه گذشته، مگنوس دانیل همفری ۴۱ ساله اهل هاپکینز توسط کاراگاهان پلیس جنایی لس آنجلس شناسایی و در خانه‌اش در مینه‌سوتا به اتهام شکنجه و قتل ملیسا دستگیر شد.

کاراگاهان اعلام کردند که مگنوس دانیل، ملیسا را در ۷ سپتامبر، ۵ روز قبل از اینکه جسدش پیدا شود، کشته است. با وجود اینکه همه شواهد بر علیه مگنوس دانیل است، اما او ادعا می‌کند که قتلی مرتکب نشده‌ است.

بنا به گفته پلیس، او قرار است به زودی به لس آنجلس منتقل شود تا به اتهام قتل و شکنجه محاکمه شود.


قاتل مدل معروف اینستاگرامی دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج