افشاگری ناباورانه ترامپ از سلاح هسته ای که دو شهر را همزمان نابود می کند


افشاگری ناباورانه ترامپ از سلاح هسته ای که دو شهر را همزمان نابود می کند

ترامپ گفت: ما یک سلاح هسته‌ای داریم که اگر نیویورک را بزنیم، کارولینای جنوبی هم همراه آن نابود می‌شود.

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ اخیر خود با شبکه فاکس‌نیوز در کارولینای جنوبی نگرانی کارشناسان مسائل امنیتی را در این کشور به همراه داشته است.

در حال حاضر مسئله این است که آیا دونالد ترامپ یک بار دیگر اطلاعات طبقه‌بندی‌شده آمریکا را لو داده و یا اینکه تنها در تلاش بوده رأی‌دهندگان را برای رأی دادن به خودش بترساند.

ترامپ در آن مصاحبه گفت: «می‌توانم صادق باشم؟ من هم نگران ایمنی آنها (مردم) هستم. این مردم، یعنی همه کسانی که الان در این اتاق هستند الان در معرض خطر قرار دارند.»

وی اضافه کرد: «ما یک سلاح هسته‌ای داریم که اگر نیویورک را بزنیم، کارولینای جنوبی هم همراه آن نابود می‌شود. من درباره ایمنی آنها نگرانم.»

چنانچه ترامپ در این اظهارات اطلاعات حساس را لو داده باشد این نخستین بار نیست که او چنین کرده است. نحوه رفتار او با اطلاعات طبقه‌بندی‌شده به گونه‌ای بوده که جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در اقدامی بی‌سابقه او را از دریافت گزارش‌های اطلاعاتی که معمولاً به روسای جمهور سابق ارائه می‌شود محروم کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۲۲ به تشریح برخی از رفتارهای نگران‌کننده دونالد ترامپ با اطلاعات طبقه‌بندی‌شده در دوران حضورش در کاخ سفید پرداخته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی