واکنش جالب مربی استقلال بعد از تساوی با ملوان


واکنش جالب مربی استقلال بعد از تساوی با ملوان

مربی استقلال می‌گوید که این تیم تلاش می‌کند تا صدرنشینی را در هفته‌های بعد حفظ کند.

استقلال و ملوان در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر به تساوی یک – یک دست یافتند. محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد. او درباره این دیدار گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم که امروز خیلی خوب فوتبال بازی کردند. ملوان تیمی است که همیشه خوب و ریشه‌دار بوده است. فکر می‌کنم تا حالا هیچ تیمی ملوان را در زمین خودش بدین صورت اذیت نکرده باشد.

او گفت: آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند که از اول فصل خوب بازی می‌کنند. از بازیکنان خودمان تشکر می‌کنم، واقعا سنگ تمام گذاشتند. آنها خیلی خوب تلاش کردند و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. درست است که گل خوردیم ولی توانستیم زود جبران کنیم. ولی باز هم موقعیت‌هایی در دقایق پایانی داشتیم که به گل تبدیل نشد.

نوازی اضافه کرد: شانس با ما یار نبود. فکر می‌کنم همه چیز خوب بود از جمله داوری. در این شرایط سوت زدن کمی سخت بود ولی فکر می‌کنم داوری خوب بود. ولی خواهش می‌کنم برای داوران احترام قائل شویم و قبل از بازی بیانیه ندهیم که داور فلان است و بیسار. بهتر است اجازه دهیم بازی به پایان برسد و سپس درباره داور حرف بزنیم. می‌توانستیم برنده شویم، ایده‌آل بازی کردیم و واقعا حیف شد که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و فقط با یک امتیاز انزلی را ترک می‌کنیم.

مربی استقلال درباره اینکه با توجه به دیدارهای سخت پیش رو، صدرنشینی این تیم چقدر ماندگار خواهد بود، گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم و به نظرم تیممان ایده‌آل بازی کرد. چیزی که مهم است، ما بازی به بازی پیش می‌رویم. خود آقای نکونام نیز روی این موضوع تأکید دارد. ما می‌توانستیم امروز سه امتیاز را کسب کنیم ولی بدشانسی آوردیم و یک توپمان نیز به تیر خورد. تلاش می‌کنیم شرایطمان را حفظ کنیم.

واکنش جالب مربی استقلال بعد از تساوی با ملوان

نوازی درخصوص دیدار هفته بعد تیمش برابر سپاهان نیز گفت: بازی سختی است. از فردا به دیدار با سپاهان فکر می‌کنیم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

زمانی‌که یک خبرنگار درخصوص اتفاقات روز گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی و بی‌احترامی به اصحاب رسانه پرسید، نوازی ابتدا در پاسخ گفت که سوالات حاشیه‌ای جوابی نمی‌دهد.

اما وقتی که این خبرنگار گفت که آیا شما در مورد احترام به رسانه نظری ندارید؟ نوازی در پاسخ گفت: هر کسی باید به طرف مقابلش احترام بگذارد و فرقی ندارد که آن شخص اهل رسانه باشد یا خیر. همه ما در ایران زندگی می‌کنیم و باید به همدیگر احترام بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا