در سفر وزیر آموزش و پرورش به قم چه گذشت؟


وزیر آموزش و پرورش به عزم دولت سیزدهم در توسعه فضا‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه هشت مدرسه در کشور ساخته می‌شود که نشان می‌دهد کشور به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است.

در سفر وزیر آموزش و پرورش به قم چه گذشت؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح یک هنرستان فنی و حرفه‌ای در قم، تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور به نیروی کار متخصص، وزارت آموزش و پرورش بنا دارد بیش از گذشته دانش آموزان مقطع متوسطه دوم را برای تحصیل و آموزش در هنرستان‌ها جذب کند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در هنرستان‌ها مشغول تحصیل هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک حداقل ۵۰ درصد از دانش‌آموزان در این هنرستان‌ها تحصیل کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود به قم در منزل شهید سعید کریمی از شهدای اخیر مدافع حرم در کشور سوریه حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

شهید سعید کریمی ۳۰ دی‌ماه امسال در اثر بمباران مناطق مسکونی کشور سوریه توسط رژیم صهیونیستی، به همراه چهار مستشار ایرانی و شماری از نیرو‌های سوری به مقام شهادت نائل شد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد